Hotel Seashell Beach Resort

7,3

4 reviews over Hotel Seashell Beach Resort in het Nederlands

Oude accomodatie

Anika, 31-8-2008

We hadden gekozen voor garden view. Op de plaatjes zag het er heel mooi uit, maar het viel ons erg tegen. We lagen bijna op de vering van het bed en we hadden geen warme douche. We waren blij dat we weer weg konden hier. Overigens is Koh Tao heel mooi en je kunt goed snorkelen bij het nabijliggende eiland.
Gereisd met partner in augustus 2008

Goed resort

Henk, 28-7-2008

Wij zijn net in juli 2008 hier geweest. Leuk basic resort, wat erg goed gelegen is. (dichtbij Sairee village, maar geen overlast ervan). Wij hadden een gardenview bungalow wat heel goed was. Geen airco en warm water maar daar wisten we van te voren.

Gewoon prima!

Gereisd met partner in juli 2008

Sander, 23-1-2008

wij waren hier 4 nachten.

wij hadden een huisje met seavieuw dat zijn er 5 die gaan vanaf het strand steeds meer de tuin in.wij hadden de eerste dus zaten echt op het strand superschoon en gewoon een droomlocatie als je van duiken en snorkellen houd.sávonds kan je lekker op het strand eten op of naast het resort.ik raad het iedereen aan.

Gereisd met partner in januari 2008

Lonneke, 16-10-2005

erg leuke bungalowtjes, vrijstaand. Wij hadden gekozen voor seaview, we zaten direct aan het strand en de bungalow heeft een grote schuifpui die je halemaal open kan schuiven. Hierdoor kan je liggend op je bed de zee zien en opsnuiven... heerlijk! Badkamer ook goed. Leuk terrasje met zitje voor de bungalow. Aanrader!
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Seashell Beach Resort in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Seashell Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Seashell Beach Resort scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.