Hotel Ko Tao Resort ***

7,1

33 reviews over Hotel Ko Tao Resort in het Nederlands

Onvriendelijk personeel, mooie locatie

hongkong, 7-5-2014

Resort ligt op een mooie locatie, maar er zijn meer hotels aan deze baai. Onbeschoft personeel, niet klantgericht. Restaurant duur en niets bijzonders. Mooi zwembad. Wij hadden de deluxe kamers en snachts last van kwakende kikkers. Sloten op de kamers stelt niks voor. Kortom, te duur voor wat je krijgt.
Gereisd met oudere kinderen in mei 2014

Nooit meer!

Miriam, 8-1-2014

De ligging van het hotel (paradise zone) is schitterend, maar daar is ook alles mee gezegd!

Personeel is enorm onvriendelijk.

Ontbijt is nog slechter dan slecht!

Wij hebben hier van het nieuwjaarsdiner mogen genieten, zijn halverwege weggegaan, niet te eten!

Wij komen hier nooit meer terug!

Gereisd met partner in december 2013

Mooi eiland, prijs kwaliteit niet in verhouding

Gemini, 9-7-2013

Receptie personeel is niet erg vriendelijk, spreken slecht Engels en wat onacceptabel is als zij taxi voor je regelen voor bijvoorbeeld bezoek aan mooie baai om te snorkelen steken zij gedeelte van het taxigeld in hun zak, Dat vind ik niet kunnen

Kamers beneden zijn ouderwets en niet bijzonder ingericht, met 3 personen heb je 2 stoelen dat is jammer. De kamers liggen wel dichtbij het strand en het zwembadje en je kunt het dorp in. Je kunt eventueel kiezen om boven op de berg in het resort te zitten, maar dat is niet te lopen en ben je afhankelijk van de taxiservice die op en neer rijdt ongeveer per half uur/uur.

Het restaurant kun je beter omschrijven als kantine, vrij weinig mensen eten er en zelf 1 x lunch en 1 x diner genomen en dat was relatief duur en niet bijzonder. Personeel is niet horeca minded wel vriendelijk.

Complimenten voor de duikschool van dit resort die was top.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2013

Top locatie, slecht accommodatie

NK, 11-9-2012

Goed:

- transfer

- snorkeling tour

- eten ( restaurant / ontbijt)

-locatie direct aan zee/ uitzicht

Slecht:

- Bungalow ( heel oud voor en binnen kant, wc in de slaapkamer helemaal open, geen dak boven op is beetje soort studio niet echt prettig), vies dekbed overal zand onder nou niet echt lekker voor je 1ste nacht. vieze oude koelkast dat ding moet echt vervangen worden, interieur oud en vies stoffig.

- onaardig receptie personeel ongeïnteresseerd,

- Klacht afhandelen kunnen ze niet aan.

- prijs is veel te duur , en geen waard van je geld.

- avond is daar bijna niks te doen overal donker geen leuke sfeer. Behalve uitwaaien aan de zee.

- Alle accomodatie uit Beach Zone valt vies tegen , had ook Deluxe room die was ook oud.

- Geen kluisje, geen telefoon in de kamer? waarom?

Gereisd met partner in augustus 2012

prachtige plek,

saskia, 6-8-2012

Het hotel was top, het balie personeel niet echt vriendelijk maar daar in tegen was het personeel van het restaurant een 10 waard, echt vriendelijk en gezellig, het was leuk geweest als de kamer wat groter was geweest en een beetje nette badkamer had gehad maar zou er zo weer naar toe gaan, 2 minuten lopen van het strand, het uitzicht helemaal top.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Geen kamer meer aan de weg en aan elkaar

saskia.pl, 29-1-2012

Helaas hadden wij een kamer in een blolk van 6 en die staan aan de weg en zijn super gehorig. had ik graag van te voren geweten dan anders kunnen boeken. Dus bijna niet geslapen.

Kamer wel goed.

Uitzicht op de tuin en een balconnetje.

Om de hoek vele straatjes met restaurantjes en kleding winkeltjes. Erg touristisch.Voor rustzoekers en natuurmensen niet echt het eiland om te vertoeven. Leuke locale restaurantjes en erg vriendelijk.

Voor watersport ideaal en feesten. Je kan wel de bergen in wandelen. Je hoort de apen en ziet mooie vogels.

Gereisd met partner in januari 2012

Prachtige ligging en mooie kamers

Antoinette, 20-8-2011

Koh Tao Resort is onderverdeeld in twee gedeelten. Wij verbleven in Paradise Zone. Het was ook paradijselijk. Prachtige ligging en mooie kamers (m.n. 527, ligbad op het balkon en een aparte ruimte waar je kunt zitten om bijv. 's morgens koffie/thee te drinken). Personeel is erg vriendeljk en doet zijn best om het je naar de zin te maken. Het hotel beschikt over een aantal "taxi's", die je gratis naar het strand rijden.

Via het hotel kun je een tocht boeken van een hele dag, waarbij je rond het eiland vaart. Er wordt een aantal keer gestopt voor snorkelen en een bezoek aan de Koh Nag Yang eilanden.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2011

Een echt resort met schitterend uitzicht

Ellen, 6-8-2011

Wij zaten in Paradise Zone en een kamer met uitzicht over twee baaien. Schitterend. Het resort heeft twee mooie zwembaden, twee restaurants met goed eten, gratis wifi en de kamers zijn groot, schoon en voorzien van een eindeloze hoeveelheid handdoeken, dvd speler, koelkast, etc. Het resort was volledig volgeboekt en daar was in de service niets van te merken. De kinderen voelden zich op hun gemak en wij dus ook.

Het hotel regelt alles voor je en de snorkeltocht is inderdaad aan te bevelen. We hebben 'm twee keer gedaan. Kortom: alles was wij ons hadden voorgesteld bij een resort.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

fijn hier

savhofwegen, 31-5-2011

Een fijn resort waar het heerlijk toeven is. Er zijn ook gezellig wat winkeltjes en eet tentjes om de hoek maar het restaurant op het resort is echt heerlijk goed eten en prachtig uitzicht! We zouden hier 3 nachten blijven maar hebben er uiteindelijk 5 nachten gezeten en zijn vanuit hier terug gevlogen naar bangkok. Met kinderen is dit resort heerlijk alleen is het in het huisje wat wij hadden wel even passen en meten om een extra bedje neer te zetten maar er waren grotere kamers/huisjes. Er valt hier te praten over korting zo zaten wij in een airco huisje voor 1700 ipv de 2200 per nacht die op de lijst stond.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel

harry de kievit, 5-12-2010

Dit hotel ligt op een mooie locatie. Schone verzorgde kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Goed ontbijt. Snorkeltocht vanuit hotel aan te bevelen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ko Tao Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ko Tao Resort in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ko Tao Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ko Tao Resort scoort een 7.11 uit 10 op basis van 34 reviews.