Beoordelingen Hotel Ko Tao Resort***

Ko Tao Resort***
34 beoordelingen
Beoordelingen Hotel Ko Tao Resort***
19/1 Moo 3 Chalook Baan Kao, 84360, Koh Tao

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ko Tao Resort*** in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ko Tao Resort*** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Hotel Ko Tao Resort scoort een 7,1 uit 10, op basis van 34 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ko Tao Resort*** in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ko Tao Resort***, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Hotel Ko Tao Resort*** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 29 vakantiefoto's van Hotel Ko Tao Resort*** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Thailand. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Thailand. Vergelijk Hotel Ko Tao Resort*** met andere accommodaties in Koh Tao.
Even geduld a.u.b.

6,4
6,6
6,9
6,1
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Mei 2014
"Onvriendelijk personeel, mooie locatie"vertalen
hongkong
1,0
4,0
7,0

07-05-2014 Resort ligt op een mooie locatie, maar er zijn meer hotels aan deze baai. Onbeschoft personeel, niet klantgericht. Restaurant duur en niets bijzonders. Mooi zwembad. Wij hadden de deluxe kamers en snachts last van kwakende kikkers. Sloten op de kamers stelt niks voor. Kortom, te duur voor wat je krijgt.

met partner, Dec. 2013
"Nooit meer!"vertalen
Miriam
3,0
1,0
4,0
5,0

08-01-2014 De ligging van het hotel (paradise zone) is schitterend, maar daar is ook alles mee gezegd!
Personeel is enorm onvriendelijk.
Ontbijt is nog slechter dan slecht!
Wij hebben hier van het nieuwjaarsdiner mogen genieten, zijn halverwege weggegaan, niet te eten!
Wij komen hier nooit meer terug!

met oudere kinderen, Juni 2013
"Mooi eiland, prijs kwaliteit niet in verhouding"vertalen
Gemini
6,0

09-07-2013 Receptie personeel is niet erg vriendelijk, spreken slecht Engels en wat onacceptabel is als zij taxi voor je regelen voor bijvoorbeeld bezoek aan mooie baai om te snorkelen steken zij gedeelte van het taxigeld in hun zak, Dat vind ik niet kunnen

Kamers beneden zijn ouderwets en niet bijzonder ingericht, met 3 personen heb je 2 stoelen dat is jammer. De kamers liggen wel dichtbij het strand en het zwembadje en je kunt het dorp in. Je kunt eventueel kiezen om boven op de berg in het resort te zitten, maar dat is niet te lopen en ben je afhankelijk van de taxiservice die op en neer rijdt ongeveer per half uur/uur.

Het restaurant kun je beter omschrijven als kantine, vrij weinig mensen eten er en zelf 1 x lunch en 1 x diner genomen en dat was relatief duur en niet bijzonder. Personeel is niet horeca minded wel vriendelijk.

Complimenten voor de duikschool van dit resort die was top.

De beste prijzen en lastminutes voor Hotel Ko Tao Resort*** bij:

met partner, Aug. 2012
"Top locatie, slecht accommodatie"vertalen
NK
3,0

11-09-2012 Goed:
- transfer
- snorkeling tour
- eten ( restaurant / ontbijt)
-locatie direct aan zee/ uitzicht

Slecht:
- Bungalow ( heel oud voor en binnen kant, wc in de slaapkamer helemaal open, geen dak boven op is beetje soort studio niet echt prettig), vies dekbed overal zand onder nou niet echt lekker voor je 1ste nacht. vieze oude koelkast dat ding moet echt vervangen worden, interieur oud en vies stoffig.
- onaardig receptie personeel ongeïnteresseerd,
- Klacht afhandelen kunnen ze niet aan.
- prijs is veel te duur , en geen waard van je geld.
- avond is daar bijna niks te doen overal donker geen leuke sfeer. Behalve uitwaaien aan de zee.
- Alle accomodatie uit Beach Zone valt vies tegen , had ook Deluxe room die was ook oud.
- Geen kluisje, geen telefoon in de kamer? waarom?

met oudere kinderen, Aug. 2012
"Prachtige plek,"vertalen
saskia
10,0
8,0

06-08-2012 Het hotel was top, het balie personeel niet echt vriendelijk maar daar in tegen was het personeel van het restaurant een 10 waard, echt vriendelijk en gezellig, het was leuk geweest als de kamer wat groter was geweest en een beetje nette badkamer had gehad maar zou er zo weer naar toe gaan, 2 minuten lopen van het strand, het uitzicht helemaal top.

met partner, Jan. 2012
"Geen kamer meer aan de weg en aan elkaar"vertalen
saskia.pl
7,0

29-01-2012 Helaas hadden wij een kamer in een blolk van 6 en die staan aan de weg en zijn super gehorig. had ik graag van te voren geweten dan anders kunnen boeken. Dus bijna niet geslapen.
Kamer wel goed.
Uitzicht op de tuin en een balconnetje.
Om de hoek vele straatjes met restaurantjes en kleding winkeltjes. Erg touristisch.Voor rustzoekers en natuurmensen niet echt het eiland om te vertoeven. Leuke locale restaurantjes en erg vriendelijk.
Voor watersport ideaal en feesten. Je kan wel de bergen in wandelen. Je hoort de apen en ziet mooie vogels.

met oudere kinderen, Aug. 2011
"Prachtige ligging en mooie kamers"vertalen
Antoinette
9,0

20-08-2011 Koh Tao Resort is onderverdeeld in twee gedeelten. Wij verbleven in Paradise Zone. Het was ook paradijselijk. Prachtige ligging en mooie kamers (m.n. 527, ligbad op het balkon en een aparte ruimte waar je kunt zitten om bijv. 's morgens koffie/thee te drinken). Personeel is erg vriendeljk en doet zijn best om het je naar de zin te maken. Het hotel beschikt over een aantal "taxi's", die je gratis naar het strand rijden.
Via het hotel kun je een tocht boeken van een hele dag, waarbij je rond het eiland vaart. Er wordt een aantal keer gestopt voor snorkelen en een bezoek aan de Koh Nag Yang eilanden.

met oudere kinderen, Juli 2011
"Een echt resort met schitterend uitzicht"vertalen
Ellen
10,0
9,0

06-08-2011 Wij zaten in Paradise Zone en een kamer met uitzicht over twee baaien. Schitterend. Het resort heeft twee mooie zwembaden, twee restaurants met goed eten, gratis wifi en de kamers zijn groot, schoon en voorzien van een eindeloze hoeveelheid handdoeken, dvd speler, koelkast, etc. Het resort was volledig volgeboekt en daar was in de service niets van te merken. De kinderen voelden zich op hun gemak en wij dus ook.
Het hotel regelt alles voor je en de snorkeltocht is inderdaad aan te bevelen. We hebben 'm twee keer gedaan. Kortom: alles was wij ons hadden voorgesteld bij een resort.

met jonge kinderen, Mei 2011
"Fijn hier"vertalen
savhofwegen
8,0

31-05-2011 Een fijn resort waar het heerlijk toeven is. Er zijn ook gezellig wat winkeltjes en eet tentjes om de hoek maar het restaurant op het resort is echt heerlijk goed eten en prachtig uitzicht! We zouden hier 3 nachten blijven maar hebben er uiteindelijk 5 nachten gezeten en zijn vanuit hier terug gevlogen naar bangkok. Met kinderen is dit resort heerlijk alleen is het in het huisje wat wij hadden wel even passen en meten om een extra bedje neer te zetten maar er waren grotere kamers/huisjes. Er valt hier te praten over korting zo zaten wij in een airco huisje voor 1700 ipv de 2200 per nacht die op de lijst stond.

met oudere kinderen, Aug. 2010
"Goed verzorgd hotel, vriendelijk personeel"vertalen
harry de kievit
9,0

05-12-2010 Dit hotel ligt op een mooie locatie. Schone verzorgde kamer. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Goed ontbijt. Snorkeltocht vanuit hotel aan te bevelen.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Naar wat voor restaurant ga jij het liefst?

Bent u de eigenaar?