Hotel Coral View Resort

7,2

8 reviews over Hotel Coral View Resort in het Nederlands

Paradijs op aarde

mary, 16-8-2017

Zo een mooi baaitje, zo mooi snorkelen en zo een vriendelijke gastvrijheid!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Lekker rustig

xoinx11, 14-9-2010

Het coral view resort ligt aan de andere kant van het eiland (dan waar je met de boot aankomt). De eigenaresse kwam ons bij de boot ophalen. Onze backpacks werden door een medewerker naar ons hutje gedragen, service genoeg! Ook de bediening in het restaurant is goed, evenals het eten. Wij zaten in een van de goedkopere hutten en mocht je die willen hier een tip: Zorg dat je klamboe goed dichtzit!! Verder kun je hier goed snorkelen. Om terug naar het dorp te komen kun je op gezette tijden met de eigenaren, hier vragen ze wel een vergoeding voor. Verder is het hier lekker rustig juist omdat je niet in het centrum van het dorp zit.
Gereisd met partner in mei 2009

Resort gelegen in een prachtige verlaten baai.

lily, 4-9-2010

Dit "resort" is mooi gelegen in een prachtige baai waar je leuk kan snorkelen.

De thaise eigenaars zijn heel erg aardig. Ze zijn erg lief voor kinderen en passen graag op als papa en mama gaan duiken. De kinderen mogen dan met de hondjes spelen.

Verder is er hier niets te doen, maar wel heerlijke gesprekken gehad met de andere gasten en genoten van de rust op deze plek.

Drie nachten verbleven, er is geen airco, na drie dagen wilden we wel weer graag naar de bewoonde wereld.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Coral View Resort bij:

Leuk afgelen resort, super mooi snorkelen!!

Henk, 28-7-2008

Wij zien hier in juli 2008 geweest 2 nachten.

Erg leuk resort voor een paar nachten.

Het ligt erg afgelegen maar voor een paar nachten is dat wel leuk ('s avonds vroeg naar bed, niks te doen). Wij hadden 1 van de goedkoopste huisjes (600 Baht per nacht = ca. 12 euro excl. ontbijt). Huisjes/hutjes waren basic, maar dat vonden wij juist leuk voor een paar nachten (en voor dat geld!). De eigenaar is erg vriendelijk. Je kunt langs de zijkanten van de baai (langs/tussen de rotsen) echt super mooi snorkelen! Haaien (niet gevaarlijk) / baracuda's en alle kleuren koraal, welke ik met vele duiken rond Koh Tao niet eens gezien heb. Ik kan niet oordelen over de duikschool. Let wel op dat je elke dag je eten etc. betaald wat ze zijn er rommelig met bonnetjes etc. Bediening van het restaurant is ook erg rommelig. Thais eten in het restaurant is goed, westers eten viel tegen (maar dat is op veel plaatsen). Gewoon een goed en leuk resort voor een paar dagen!!!

Gereisd met partner in juli 2008

la stegio, 13-6-2008

Over smaak valt niet te twisten,maar de vorige reaktie is wel erg kort door de bocht.Een slechte eetervaring dat kan in thailand,maar dat is een momentopname.Toevallig zijn wij die zelfde week voor 3 dagen op coral view geweest:prima!! locatie is moeilijk te bereiken,maar ze hebben een gratis pickup-service vanaf de pier.Even bellen.Huisjes prima,geen airco en niet zo modern,maar dan moet je naar een 5 sterren resort gaan als je dat wilt.Wel heel goedkoop.Wat je er voor terugkrijgt is uniek:een bijna verlaten strand(slechts 2 resorts aan dit strand).Prima snorkelen(haaien) in de hele baai voor de deur.Uitzicht vanaf je huisje en het restaurant op de prachtige baai.Gezellige bar s'avonds.

Verder kom je er voor je rust.Weg van de drukte op een toplocatie met weinig luxe.Overigens een duikschool van een Nederlander op t resort.Personeel vaak wat onhandig(slecht engels),maar zeer hartelijk.

Gereisd met partner in juni 2008

cees , 29-5-2008

erg slecht geholpen. Eten was echt bedorven en personeel onvriendelijk. Eerder weggegaan, zo slecht
Gereisd met partner in mei 2008

pier, 14-9-2007

Onvriendelijke en oneerlijke staf. Geven slechte en onvolledige informatie. Duik boeking gedaan bij hun, maar de eerste werd gecancelled en dit kregen we pas dezelfde dag te horen. Onbijt zou inclusief zijn, maar uiteindelijk moest ook hier voor worden betaald. Echt een afrader
Gereisd met partner in augustus 2005

Eva Szabados, 6-8-2007

Eenvoedige kamers op een prachtige locatie.Elke boungalow ligt op een heuwel en heeft uitzicht op de zee.De omgeving is zeer rustig geen harde muziek.Helaas er is allen te bereiken met een angstjagende jeeptocht door de eiland via een weg wat zelf om te lopen ziet er gevarlijke uit. Voll met gaten.Keuken was prima de personeel was vriedelijke en goed te verstaan.Een aanrader voor wie de rust zoekt op een prachtige duiklocatie
Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Coral View Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coral View Resort in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coral View Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Coral View Resort scoort een 7.19 uit 10 op basis van 10 reviews.