Pension Blue Wave House

Blue Wave House

1 review over Pension Blue Wave House in het Nederlands

Zeer net guesthouse

Patricia, 13-5-2014

Wij hebben ons duikbrevet op Koh Tao gehaald. Via de Nederlandse duikschool zijn we hier terecht gekomen.

Het is zeer goed bevallen. Alles was netjes, allemaal net nieuw, heel schoon. Fijn was dat er een koelkast in de kamer aanwezig was. Ook een TV en airco aanwezig in de kamer.

Klein balkonnetje, met een weinig imposant uitzicht. Wel handig is het droogrekje op het balkon en een wasbakje voor een eventueel klein wasje wat je op de hand wil doen.

Guesthouse is gelegen in Mae Haad, niet te druk, niet te rustig. Winkeltjes en horeca in de buurt. Zo kan je makkelijk in de buurt ontbijten, lunchen en dinneren. 7Eleven ook vlakbij....

Dit guesthouse is echt heel goed bevallen!

Gereisd met partner in december 2013

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Blue Wave House in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Blue Wave House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Blue Wave House scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.