Hotel Bhora Bhora Resort ***

Hotel Bhora Bhora Resort
Bhora Bhora Resort

1 review over Hotel Bhora Bhora Resort in het Nederlands

Hotel met een goede prijs-kwaliteit verhouding

Stefan en Maartje, 27-8-2009

We hebben 2 nachten geslapen in dit hotel, gelegen aan Chalok Bay. Het is hier vele mate rustiger dan in bijvoorbeeld Sairee Beach, echter is het maar 5 minuten rijden met een brommertje. de kamers van dit hotel zijn in bungalow vorm en zijn geplaatst tegen een berg aan (wij hadden dus ook een stuk rots van 2 bij 2 in onze kamer). Kamers zijn eenvoudig ingericht zonder airco met een douche en toilet achter het huisje. Dis is gedeeltelijk open maar is prima te doen. Brommer zou ik niet huren bij het hotel, wij hadden een lekke band en zelfs hier wilde ze ons al voor chargen. In totaal hebben we 11 euro per nacht betaald. Prima accomodatie voor dat geld.
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bhora Bhora Resort in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bhora Bhora Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bhora Bhora Resort scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.