Hotel Ban's Diving Resort ****

Matig

13 reviews over Hotel Ban's Diving Resort in het Nederlands

Nooit meer!!

J, 21-8-2016

Onze 2e nacht hier, we worden snachts allebei wakker van een hard geluid in onze kamer. Doen het licht aan zie ik 2 ratten van de koelkast afkruipen. Nergens personeel te bekennen. Wij zijn onze kamer uit gegaan. Super vies dit!!!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Nooit weer!!!

Silvia, 9-1-2013

Kamers uitgeleefd en vies! Personeel erg onvriendelijk! Kunt in Thailand voor dat geld echt betere hotels/resorts vinden!
Gereisd met partner in juni 2012

Super vakantie gehad hier!

Rosy, 29-12-2010

Prima hotel, lekker dicht bij het strand. Lekkere restaurantjes in de omgeving. Mooie kindvriendelijke kamers. We hebben het er super gehad!
Gereisd met vrienden in juli 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ban's Diving Resort bij:

blijft onze topper op koh tao

heidi . aat en lisanne, 22-10-2010

we zijn voor de derde keer bij Ban's geweest en deze keer voor een nieuwe kamer gekozen. Je moet er wel voor de berg opklimmen, maar dit is zeer zeker de moeite waard.Kamers zijn erg luxe en netjes en worden elke dag schoongemaakt. Uitzicht is prachtig en de ligging is gewoon erg centraal. In de morgen een duik maken en daarna lekker relaxen. Wij vonden het opvallend dat er eindelijk prullenbakken staan langs de strandweg en alles toch wat schoner uitziet.In de avond bij Ban lekker op de loungekussens op het strand liggen en naar de zonsondergang kijken.Nog steeds is het duiken relatief goedkoop en als je je duikbrevet bij Ban hebt gehaald krijg je korting bij elk volgend bezoek. Het klopt inderdaad dat het bij Ban als een "duikfabriek"omschreven kan worden, maar dat wil niet zeggen dat de standaard niet goed is. Vooral in het laagseizoen valt het reuze mee en blijft het een aanrader. OOk het eten is erg goed en d ebar gezellig om een drankje te nuttigen en met andere duikers te praten
Gereisd met partner in oktober 2010

Ideaal i.c.m. duiken!

Maikel, 20-2-2010

Wat een top resort! Ligt direct aan het strand en ze hebben twee zwembaden (1 instructiebad). Paar minuten lopen naar het centrum. Bij Ban's restaurant kun je goed eten als je weet wat je moet bestellen (vraag de instructeurs! No name is ook lekker!)

Wij verbleven in juli 2009 in een deluxe kamer, kost wat extra, maar als je een cursus volgt krijg je korting. Nog steeds niet goedkoop overigens voor Thaise begrippen. Schoon, best groot en balkon met uitzicht op de mooie tuin.

Service is ook top, voor al je vragen staan ze klaar. Wij moesten onze ticket omboeken omdat we een dag extra wilden blijven, dit heeft de receptie geregeld terwijl wij aan het duiken waren. Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met partner in februari 2010

aanrader

wendy en rene, 11-7-2009

Wij zijn 8 dagen bij Ban's geweest en dat is ons prima bevallen. Wij verbleven in een deluxe hilltop kamer waar van we een prachtig uitzich over de baai en het strand hadden. De kamers en het resort waren netjes onderhouden, Ban's heeft een erg goede keuken en het funduiken was relaxt. Wij zouden hier zeker nog een keer naar toe gaan.
Gereisd met partner in juli 2009

Met duiken een uitstekend verblijf

Jansen, 3-2-2009

Goed onderhouden hotel met mooie, nette kamers. Je krijgt het goedkoper als je met ze gaat duiken, dan is het nog wel in verhouding duur/aardig aan de prijs met andere hotels of appartementen, maar je krijgt er een keurige en nette kamer voor terug. Personeel aan de receptie erg vriendelijk. Het is wel een echte "duikschool" maar als je daarvoor komt dan is het uitstekend.
Gereisd met partner in februari 2009

heidi en aat, 19-10-2007

dit jaar weer naar ban's geweest en weer zeer tevreden.De kamers zijn netjes en goed schoon,(deluxe kamer) kapotte airco werd meteen gemaakt, eten in restaurant is zeer gevarieerd en lekker.Duiken blijft erg goed, dit jaar onze EFR en Resque gedaan ;zeer goed begeleid. Curcussen blijf ik aanbevelen ; voor fundives kan het soms wat tegenvallen.Ligt ook aan de divemaster of instructor die de duik met je maakt.Ban's heeft aan de andere kant van de weg nieuwe kamers en een extra super-de-luxe zwembad.Vond trouwens de service beter dan in 2006.We gaan volgend jaar weer terug voor een curcus.
Gereisd met partner in oktober 2007

David, 4-9-2007

Prima Resort met een redelijke prijs / kwaliteitverhouding. De kamers zijn redelijk schoon maar kunnen wel een renovatie gebruiken. Het restaurant/bar zijn prima. Goed eten voor weinig geld. Ban's heeft een behoorlijk drukke duikschool, naar eigen zeggen de drukste ter wereld. Toch zijn de groepen relatief klein en is de duikschool professioneel. Het resort heeft een goede ligging (direct aan zee). Zorg wel dat je in het lagere gedeelte terecht komt (nabij het restaurant), anders moet je een endje lopen. De bar is 's nachts wel wat gehorig, te dichtbij is ook geen aanrader. Hecht niet teveel waarde aan een zwembad. Het laagst gelegen bad is ronduit smerig en druk bevolkt met duikers. Bovenin is het beter. Het resort is ongeschikt voor mensen met een handicap. Het nabijgelegen strand is smal maar breed. De centrale tuin is prachtig. Al met al een prima resort al denk ik dat een lang verblijf op Koh Tao (meer dan 14 dagen) zal gaan vervelen.
Gereisd met partner in juli 2007

Jeroen Steenhuis, 24-2-2007

Toen we aankwamen zaten we in het AC Resort, verschrikkelijk. De dag erop zijn we gaan rondlopen en kwamen we via engelse toeristen bij Ban's uit.

Mooie schone kamers. Elektische geiser was een paar keer stuk, maar iedere keer netjes gerepareerd als we terug kwamen van het duiken als we het melde voor we weg gingen.

Mooi schoon zwembad, aardig personeel en lekker eten bij het restaurant.

Mooie tuin met allerlei watervallen.

Duiken is goed geregeld, alleen wel een duikfabriek, dat is soms wel jammer.

Maar al met al een aanrader als je naar Koh Tao gaat!

Gereisd anders in februari 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Ban's Diving Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ban's Diving Resort in Koh Tao, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ban's Diving Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ban's Diving Resort scoort een 4.91 uit 10 op basis van 17 reviews.