7,5

1 review over Bungalow Bell House Samet in het Nederlands

Simpel maar vriendelijk en goede prijs/kwaliteit

J Hoekstra, 21-11-2008

Na een bezoek aan Vongduern Villa (1200 bath) waar we het bed meer dan verschrikkelijk vonden (we sliepen op de bedvering ipv een normale matras) was dit een verademing. De bungalows liggen enkele tientalle meters verder van het strandje (1min lopen) maar zijn veel beter in kwaliteit en nog 400 bath goedkoper ook! Airco, grote koelkast met vriesvak, televisie en prima badkamertje met toilet en douche voor 800 bath per dag (excl. ontbijt)!

Reserveren via internet niet mogelijk, alleen telefonisch of 'even binnenlopen' zoals wij. Andere zgn. resorts vragen zomaar 2500-4000 bath voor een vergelijkbare kamer.

Gereisd met partner in november 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Bell House Samet in Koh Samet, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Bell House Samet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Bell House Samet scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.