1 review over Hotel Ta Nouy Garden in het Nederlands

Rustig gelegen huisjes, 4 km van FullMoonParty

Saskia, 24-1-2010

Wij verbleven hier 5 dagen voor de Full Moon Party, je zit in een rustig plaatsje ong 4 km van Haad Rin waar de feesten zijn.

Jimmy, de eigenaar spreekt goed Engels, zijn vrouw verzorgt het eten: zeer uitgebreide ontbijt/lunch/diner kaart.

Wij zaten in de boomhut, deze is zeer eenvoudig en klein. Het tweepersoonsbed past er precies in. Aparte douche+toilet aan de achterkant van de boomhut.

Je kunt er ook scooters huren en er is een nieuw aangelegd zwembad.

Er wordt tijdens Full Moon parties veel ingebroken in resorts en hotelkamers; Jimmy is de hele nacht opgebleven om alle huisjes in de gaten te kunnen houden. Onze waardevolle bezittingen mochten we in zijn kluis stoppen.

Kortom: als je een low budget accomodatie zoekt op Koh Phangan, op een rustig plekje maar niet te ver van de feesten is dit een absolute aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ta Nouy Garden in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ta Nouy Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ta Nouy Garden scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.