Bungalow Smile Resort

Smile Resort
9,5

1 review over Bungalow Smile Resort in het Nederlands

Remco, 16-8-2006

We hebben het hier erg leuk gehad! leuker als in Bottle Beach, waar we maar 1 nacht verbleven. In ons huis van Smile verbleven we 4 nachten. Prima huis met nieuw sanitair en met een heerlijk grote veranda. Buren zitten echter ook hier dichtbij. het Smile restaurant was toentertijd (juni '06) de grote hangout. het personeel werd alleen steeds arroganter of chagrijniger, maar misschien kwam dat omdat ze zich onze eerste dagen moesten uitsloven voor de verwende engelse en amerikaanse jongeren. een nest katjes en het wk zorgden voor het entertainment.
    Gereisd anders in augustus 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Smile Resort in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Smile Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Smile Resort scoort een 9.5 uit 10 op basis van 2 reviews.