8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Long Bay Resort (Haad Yao Beach)*** bij :

10 reviews over Hotel Long Bay Resort (Haad Yao Beach) in het Nederlands

prachtig resort!

Jeroen, 6-8-2017

Het resort ligt aan een van de mooiste stranden van Ko Phangan. Als je de zee inloopt is daar al direct een prachtig koraalrif. Het is rustig met enkele restaurantjes en geen toeristen van elders zoals je op andere koraalrijke plekken ziet. Tip: aan het eind van het strand (even om Highlife Bungalows heenlopen) ligt een geweldig restaurant, waar je van de rots kunt afspringen tussen scholen vissen.

Het resort zelf is in zeer goede staat en wordt perfect onderhouden. De mensen zijn erg aardig en behulpzaam. Wij hadden een huisje direct aan het strand, ruim en luxe. En dan is er ook nog een mooi zwembad (1,50-2,00m).

Thanks Longbay! Special thanks to Mae for great customer services, Boss for lovely breakfast and Djoser for fabulous coctails, jokes and fitness moves.

Gereisd familie in juli 2017

eenvoudige plek, ontspannen

Nicole, 26-8-2011

Wij zaten in bungalow bij het zwembad, prima. Eenvoudig en relaxte sfeer, leuke eettentjes op het strand. Heel langzaam aflopend strand dus prima voor kleine kids. Hier is het nog niet super georganiseerd, kan wel eens tot geestige verwikkelingen leiden. Gasten omboeken naar een andere kamer lijkt hier de norm (hebben wij niet meegemaakt, maar andere gasten tijdens ons verblijf wel!)
Gereisd familie in augustus 2011

mooi chique resort, organisatorisch een puinhoop

Pauline, 3-5-2011

Het resort ziet er prachtig uit, mooi zwembad, mooie bungalows, maar onvriendelijk personeel. Echter wij hadden maanden van te voren gereserveerd en geheel betaald. Toen ik vanaf Ko Samui belde om te laten weten hoelaat we de volgende dag zouden aankomen, bleek ik geen reservering te hebben... Na wat faxen verstuurd te hebben, en lang wachten, konden we toch bij hen terecht (met 2 kleine kinderen). Na 2 nachten moesten we naar een andere bungalow verhuizen, ook weer voor 2 nachten. De laatste 3 nachten zaten ze helemaal vol, dus konden we bij familie van hen, elders aan het strand terecht. Tot zij op de ochtend van vertrek ook vol bleken te zitten.... Toen zijn we naar het Utopia Resort (op een berg tussen Mae Had en het 1e dorpje Chaloklum gebracht. Dit was erg mooi, schitterend uitzicht op de baai, maar ook erg afgelegen, super vriendelijk personeel en helemaal gek van onze meisjes. En wij waren niet de enige bij wie de boeking mis was gegaan.We kregen wel een deel van het geld terug
Gereisd familie in februari 2011

prima

Scho, 23-8-2010

Vriendelijk personeel, aardige Duitse manager.

Mooie accomodatie. Standard hut is ook echt basic.

Mooi strand, gezellige eettentjes.

In de directe omgeving is echter op loopafstand weinig tot niets te doen.

Gereisd familie in juli 2010

fantastische tuinen op het complex. Super strand.

JMI, 3-5-2010

Prachtige bungalows in een schitterende omgeving (tuinen). Strand super en 's avonds diverse restaurantjes. Relaxte sfeer en overal muziek.

met een scooter is het PRACHTIGE eiland goed te doen. Niet rijden in het donker.

kortom super eiland en prima hotel met vriendelijk en goed personeel.

Gereisd familie in maart 2010

Heel goed hotel

Anker, 12-6-2009

Heerlijk resort, fijne bungalows om in te verblijven met heerlijk terras. Kosten zijn heel erg laag als je kijkt naar de accomodatie. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding dus. Ligt aan het strant waar je 's avonds in meerdere restaurants heerlijk kunt eten. Zou zo nog een keer gaan, zeker een aanrader!
Gereisd met partner in oktober 2008

Aanrader: rustig en goed verzorgd

H. de Boer, 30-7-2008

Wij waren zeer tevreden over dit resort; hadden vanaf koh tao gebeld dat we met de boot aan zouden komen; chauffeur stond keurig klaar om ons op t e pikken. Het resort zelf is super verzorgd, goede bungalowtjes, mooi zwembad en direct aan het strand. Ook het eten verraste ons positief; superverse vis vd bbq en ontbijtbuffet waar ze vers eitjes voor je bakken/koken. Al met al een aanrader, kan me totaal niet vinden in beschrijving van m.tolen.
Gereisd met partner in juli 2008

la stegio, 13-6-2008

Prima resort.Goede kamers,lekker zwembad en mooi strand.Prijzen gemiddeld.S'avonds relax sfeertje op t strand.Leuke eetmogelijkheden met de teentjes in het zand bij een bbq.Pas op met scooterverhuur.Het bekende verhaal.Je moet je paspoort afgeven,anders geen verhuur.Wij hadden vooraf de scooters nagelopen op schade.Allemaal duidelijk en geen probleem.Nou toen we ze terug brachten begon de ellende.Ze wezen beschadigingen aan die er al waren s'ochtends en er moest eerst betaald worden anders kregen we geen paspoort terug.Het is één groot spel.De bewuste scooterzaak zit net buiten het resort.Als je de weg naar rechts loopt bij de uitgang.Richting de supermarkt aan je linker hand.Net daar voorbij aan de rechterkant van de weg zit een zaakje met scooters in de etalage.Achter het glas staan ze ten toon gespreid.Die zaak moet je dus niet hebben!!!!
Gereisd met partner in juni 2008

m.tolen, 7-1-2007

Wat een vreselijke eigenaar. Pas op want hij bedriegt je waar je bij staat.

Laat je meer betalen als afgesproken.

Wij zijn na 1 nacht vertrokken.

Gereisd anders in januari 2007

Heidi peute en aat vingerhoets, 5-10-2005

We zijn hier zeer over te spreken.Wat een geweldig resort voor een budgetprijs.(1150 bath).De appartementen hebben ruime kamer, tv. koelkast en goede badkamer.Zwembad aanwezig en zeer behulpzaam personeel.Het strand is heel mooi en wordt elke morgen geveegd en opgeruimd door personeel.Het hele resort is prima onderhouden.Wel iets afgelegen , bijna geen winkels(er zijn 2 "supermarkets") of dergelijke te vinden, maar met scooter zit je binnen 10-15 min. in Thong Sala.Zeer mooi om te duiken en snorkelen!! Veel koraal en vissen te zien.Echt een relax-resort.
Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Long Bay Resort (Haad Yao Beach) in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Long Bay Resort (Haad Yao Beach) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Long Bay Resort (Haad Yao Beach) scoort een 8.53 uit 10 op basis van 11 reviews.