Bungalow Laem Son

Matig

2 reviews over Bungalow Laem Son in het Nederlands

Klein paradijsje!

Karin, 29-6-2013

Het is hier heerlijk! Klein paradijs op aarde. De ligging is echt fantastisch, je bungalow staat op het strand, zo'n 10 meter van de zee. Hangmatjes op je veranda, heerlijk genieten! Wel allemaal back to basic. Het hutje heeft een 2 pers bed en een kleine badkamer. De eigenaresse is erg vriendelijk en behulpzaam! Ze regelen een taxi, tripjes en je kunt er scooters huren. Het eten is echt voortreffelijk! Vooral de chicken cashewnut. Ben hier 2 x geweest, in 2009 en 2011 en heb het 2 x heerlijk gehad! Erg gemoedelijk. Helemaal tot rust komen op dit heerlijke plekje!
Gereisd met vrienden in december 2011

Verschrikkelijk!!!!

Linda Koene, 28-4-2011

Ga er niet heen. Wij hadden een brommer gehuurd bij Laem Son en bij het terugbrengen begon de ellende. In Thailand moet je je paspoort afgeven als je een brommer wil huren. Begrijpelijk als ie helemaal in de soep wordt gereden. Wij hadden echter de brommer alleen een keer laten vallen en er zaten een paar krasjes op de zijkant. Toen wij hem terug kwamen brengen moesten we 6000 baht betalen. We moesten diezelfde dag van het eiland af en zij hadden ons paspoort nog. De sfeer werd grimmig en mijn man werd door de eigenaar met een hamer bedreigd en de dikke eigenaresse trok aan mijn jurk. We hebben uiteindelijk moeten betalen want ze wilde mijn paspoort door de midden scheuren en we moesten nog 2 maanden verder reizen. Het was voor ons een nare afsluiting van een verder geweldig verblijf op Koh Phangan (bij het geweldige Phangan Cabana)
Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Laem Son in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Laem Son zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Laem Son scoort een 5 uit 10 op basis van 2 reviews.