Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Haadson Resort bij :

1 review over Hotel Haadson Resort in het Nederlands

Heerlijk Hotel!

Els & Perry, 15-7-2011

Wij hebben hier echt een heerlijke week gehad. We zouden 2-3 dagen blijven, aar we waanden ons in een paradijs op aarde en zijn een week gebleven! We hadden een kamer met Ocean View. Het uitzicht was werkelijk Fenomenaal! Grote kamer met badkamer, niet overdreven luxe, maar ook niet slecht. Maar een uitzicht over de hele breedte van de kamer naar de oceaan. Heerlijke hangmat op de veranda, waar je niet meer uitkomt met zo'n uitzicht. Lekker zwembad, vriendelijk personeel en goed eten. Prachtig strand wat zeer geschikt is voor kleine kinderen. Wij waren hier met 2 kinderen van 8 en 10 jaar. We zijn hier helemaal tot rust gekomen, en hebben genoten!
Gereisd familie in juli 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Haadson Resort in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Haadson Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Haadson Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.