Bungalow Coconut Beach & Garden

Coconut Beach & Garden

1 review over Bungalow Coconut Beach & Garden in het Nederlands

Jammer van onze vakantiedagen

Elly, 26-1-2009

Toen we aankwamen was ons gereserveerde huisje al vergeven. Gelukkig had ik de bewijzen uitgeprint(Denk daar aan als je toch naar dit spul gaat!!)Dus de volgende dag kregen we wel waar we voor betaald hadden.

Erg afgelegen resortje.Je kunt wel een scooter huren via de receptie.

De huisjes zijn ronduit smerig.Van schoonmaken hebben ze nooit gehoord.

We hadden gebruikte lakens op ons bed.Nadat we daar iets van hadden gezegd kregen we schone lakens. De doeken waren ook niet echt schoon en je moet ook een nieuwe vragen.

Er was geen toiletpapier in het huisje. Voor 15 baht kreeg ik een rolletje mee.Ook geen drinkwater per dag.Gewoon een fles kopen in het restaurant.

Nee, basic is niet erg, maar dit riekt wel heel erg naar zelfverrijking ten koste van de lopende portemonnee(=gast/buitenlander)

Nee, voor 800 baht (beachbungalow) per nacht is er op het eiland wel wat beters te vinden.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Coconut Beach & Garden in Koh Phangan, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Coconut Beach & Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Coconut Beach & Garden scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.