Hotel Koh Mook Charlie Beach Resort

6,9

3 reviews over Hotel Koh Mook Charlie Beach Resort in het Nederlands

De plek is super

Tatjana, 4-1-2017

Huisjes zijn leuk maar ontzettend harde bedden. Eten was ook niet bijzonder. Heerlijk relaxed eiland, zoals vele plekken 10 jaar geleden waren in Thailand.
Gereisd met jonge kinderen in december 2016

Tegenvaller

Sander Matla, 18-7-2010

Nadat we op een prachtig eiland en super accommodatie (Ko Ngai) zijn geweest zijn we aansluitend naar Ko Muk gevaren. Bij binnenkomst bleek al dat dit niet het eiland en resort was waar we op hadden gehoopt. Het restaurant lijkt op een massale voetbalkantine met TL-verlichting. Het huisje was smerig; de WC-bril had bruin/gele aanslag, de badkamer was zo ranzig dat we 2 dagen niet gedouched hebben. Het huisje zat helemaal onder het ongedierte. Het zwembad zit vol met kinderen en baby's. Ondanks het slechte resort hebben we wel prachtige foto's genomen op het eilandje.
Gereisd met partner in november 2008

Erg mooie lokatie

Arij Weerheim, 12-2-2009

Wij waren van 151208 t/m 191208 in Charlie Beach resort. In die tijd is het natuurlijk duurder.

2 nachten in een eenvoudig bamboe huisje met bed op de grond en leuke varanda met uitzicht, 2 nachten in een luxer stenen huisje met gewoon bed en ook warm water (heb je niet nodig).

Lokatie is super, eten iets minder, dat kun je beter doen in het rubber bos restaurant waar een Thaise kok die ook les geeft, 5-10 minuten lopen of met motor-taxi. Moslim dorpje en resort aan oost kant per motor taxi te bereiken (7km) leuk uitstapje.

Resort heeft duikschool en kleine supermarkt en is super kinder vriendelijk, ondiep strand, vrijwel geen uitgaans leven. Boot taxies zijn beter te huur buiten Charlie beach. Snorkelen bij koh Kradan en koh Ngai is een must. Met zee kano is de Emerald cave (Morakot cave) in ca 15-20 minuten te bereiken.

Je zit wel in een soort Zweedse kolonie......

Gereisd met partner in februari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koh Mook Charlie Beach Resort in Koh Mook / Koh Muk (Trang), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koh Mook Charlie Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Koh Mook Charlie Beach Resort scoort een 6.88 uit 10 op basis van 3 reviews.