Hotel Twin Lotus Resort & Spa ****

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Twin Lotus Resort & Spa bij:

2 reviews over Hotel Twin Lotus Resort & Spa in het Nederlands

Renovatie nodig

Colinda Rokers, 3-8-2009

Wij hadden hier een superaanbieding dus prijs/kwaliteit was prima. Maar het hotel kan echt wel een opknapbeurt gebruiken.
Gereisd met partner in mei 2009

Anita, 20-3-2007

De 1e indruk is er een van luxe....maar schijn bedriegt: als je naar je kamer wordt gebracht zie je al dat het een enorme afstand is. Omdat het resort in een U vorm is gebouwd en onze kamer helemaal aan de andere punt van de U lag moet je elke keer als je het terrein af wilt of naar de lobby of de spa wilt, 10 minuten lopen. Ook de kamer zelf (5100 baht) is bijzonder klein; net genoeg ruimte om rond het bed te lopen. Grote badkamer, maar alleen een toilet en douche, de rest is kaal. Een grotere kamer is direct 4000 baht meer. Toen wij er waren (maart 2007) was de bar vlak bij onze kamer al gesloten en ook het restaurant. Alleen het restauratnje aan het strand was nog open. Service en ontbijt was goed, maar voor dit geld zou ik absoluut niet nogmaals hier heen gaan!
Gereisd anders in maart 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Twin Lotus Resort & Spa in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Twin Lotus Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Twin Lotus Resort & Spa scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.