Hotel Sri Lanta Resort

7,4

5 reviews over Hotel Sri Lanta Resort in het Nederlands

Geweldig!!!!!

RonQuichotte, 16-8-2017

Ik kan de negatieve reviews hieronder wel begrijpen maar in 2016 is dit resort geheel verbouwd. Het is nu prachtig. Voor 25 euro per nacht kreeg ik een gratis upgrade naar een nieuwe super de luxe berg villa. Prachtig groot bed waar je om heen kon wandelen en een raam met uitzicht van 200 graden. Alle voorzieningen prima en heerlijke veranda. Ik kon zien aan het label op het hout dat het hutje in 2016 was gebouwd. Beneden aan de berg de weg (met prima goedkope winkeltjes en reisbureaus) over en je was op t heerlijke resort. 2 zwembaden 1 met prachtig zicht op het strand en overal leuke aziatische picknick tafeltjes met kussentjes en kaarsjes. Voldoende lig stoelen bij het strand en bij beide zwembaden. stuk verderop nog een afgelegenn dek met overdekking waar je rustig kon zittten paar keer uren in mn eentje gezeten. Restaurant was niet goedkoop en niet duur. Eten was niet geweldig maar zeker niet slecht. Service was uitstekend zelfs 1 dame die perfect engels sprak. Je hoefde maar te vragen of er stond 3 man je te helpen. Had voor 2 nachten geboekt en heb de 2e dag gelijk 3 nachten bijgeboekt. Helemaal tot rust gekomen in een HEERLIJK huisje en op een relatief rustig en luxe resort. Het is wat verder van de bewoonde wereld en je betaald dus iets meer voor de taxi (1 euro) maar alles wat je nodig hebt huur/koop je bij of rondom t resort. Aanrader voor degene die ff lekker paar dagen tot rust wil komen. Oja en de eigenaar (brit geloof ik) loopt de hele dag met zn honden rond om dingen te fixxen en op te knappen en het personeel aan het werk te zetten. Hart voor zn zaak heeft hij dat merk je aan alles daar. Hoewel ik me wel in kan denken hoe het er voor de verbouwing uit heeft gezien. Je kan zien dat het is opgeknapt.
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Matig/prijs kwaliteit slecht

gea, 17-12-2014

Wij zaten in de standaard kamer (goedkoopste). Geen balkon of terras. Niet echt schoon. Pittige klim naar boven, maar dit vinden wij niet erg. De prijs kwaliteit is om eerlijk te zijn totaal uit zijn verband gerukt. We hebben in betere resorts gezeten voor een goedkopere prijs. Voor 3 nachten: €260,-. Is de prijs niet waard. Waarom de ratings zo hoog zijn waarschijnlijk, die is van mensen die in de duurdere huisjes zaten. Die zien er wel mooi uit, maar dan betaal je ook het drie dubbele.
Gereisd met partner in december 2014

Niets mis mee

Judith, 7-5-2010

Het is een mooi hotel, receptie, restaurant en zwembad liggen aan het strand maar voor de kamers (huisjes op palen) moet je de straat oversteken. De huisjes zijn mooi met een houten vloer en een veranda met uitzicht op het 'bos' en de straat als je vooraan zit. De badkamer past er echter totaal niet bij qua uitstraling maar is wel groot. Jammer is dat er geen haakjes waren waar je je handdoek of andere spullen aan kon ophangen. We hebben alleen het ontbijt in het restaurant gebruikt en omdat het zo rustig was, was er geen buffet maar kon je bestellen wat je wilde en daar zat geen limiet aan! Heerlijke koffie, zelfs cappucino. Nadeel was dat je op kussens moest zitten als je in de schaduw wilde en anders aan tafeltjes zonder parasols. Als je vanuit het restaurant rechts het strand op loopt, zie je nog een aantal restaurants liggen en daar hebben wij 's avonds gegeten, heerlijk met je voeten in het zand. Personeel was érg vriendelijk en gratis wifi en 3 computers.
Gereisd met vrienden in april 2010

nooit meer dit resort

ben en brigitte van de sande, 4-2-2009

wij waren hier in januari 2009 en zijn na 1 dag al weer vertrokken ( hadden er 6 gepland ) vreselijk.De buitendouche is niet meer een afdakje van golfplaten.De "huisjes "hebben meer weg van strandhutten alleen de prijs is er niet naar.Oud en vies en slecht onderhouden. In de directe omgeving niets te beleven, je bent afhankelijk van een taxi.Sfeer op het eiland is vreselijk , niet de thaise bevolking die wij kennen
Gereisd met partner in februari 2009

waardeloos

jc de groot , 28-1-2009

een vreemd hotel kamertjes erg klein badkamer was meer een buitenhokje waar alle beesten in konden, je moest ook veel klimmen om bij je kamer te komen dus niets voor mensen slecht ter been. Het ontbijt werd buiten geserveerd zonder parasols dus niet te doen binnen zat je op kussen daar laat je de hond nog niet op liggenal met al waardeloos
Gereisd met partner in januari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sri Lanta Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sri Lanta Resort in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sri Lanta Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sri Lanta Resort scoort een 7.43 uit 10 op basis van 5 reviews.