Hotel Lanta Palace Resort

6,5

1 review over Hotel Lanta Palace Resort in het Nederlands

Nare bijsmaak

dick, 17-11-2010

Naast het feit dat wij ons uitstekend hebben vermaakt door uitstapjes te maken (grotten, duiken, scooter huren en vooral relaxen) hing er een wat naargeestige sfeer. De bar is 's avonds gezellig (happy hour), het eten en het ontbijt zijn redelijk ok, maar de merkbare spanning tussen de Chinese eigenaar en het personeel was niet OK. De barman liep al een keer weg omdat de eigenaar hem bedonderde en de destijds Australische bedrijfsleider liep ook op zijn tenen. Wij zijn er 2 weken verbleven en na week 1 wilde de eigenaar meer geld omdat het beloofde tarief achteraf niet voldoende was. We konden ter plekke vertrekken of bijbetalen. De kamers / huisjes zijn in rijen naar het strand toe ingedeeld en redelijk schoon. Vanaf 65 EUR per nacht! Ik zou lekker een andere plekje zoeken want de eigenaar is alleen maar bezig met geld tellen en dat merk je aan alles. Het aanliggende strand is rocky zoals ze het daar noemen.
Gereisd met partner in december 2002

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lanta Palace Resort in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lanta Palace Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lanta Palace Resort scoort een 6.5 uit 10 op basis van 2 reviews.