8,5

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Lanta Casuarina Beach Resort**** bij :

2 reviews over Hotel Lanta Casuarina Beach Resort in het Nederlands

Wat een topper

Roks, 13-1-2009

Wij zijn hier geweest eind december 2008 voor 4 nachten. Echt een prima resort. Met een super zwembad wat direct uitkijkt over de zee. Direct aan het strand gelegen. De kamers zijn zeer netjes en iedere dag schone handdoeken. Badhanddoeken aanwezig. Vriendelijk personeel. Tip! Kijk op internet voor een goede prijs/aanbieding voor dit resort. Zou er zo weer terug gaan!
Gereisd met vrienden in januari 2009

Aanrader

Sander Sonnemans, 30-8-2008

Ik ben 2 weken met mijn Thaise familie naar Casuarina geweest. Wij hadden 1 Beach Front Villa (20m vd vloedlijn) en 1 andere villa. De regentijd is hier minderheftig dan in het NO v Thailand.

De kwaliteit van het eten is goed, echter het is aan de magere kant qua hoeveelheid en daarom duur.

Wij hebben prima gegeten bij Loas Country 10 tot 15 min lopen vanaf het hotel richting het zuiden ad rechterkant van de weg. Je kan bij de receptie een kaart om (draadloos) te internetten kopen, €2,oo/uur; vbd is redelijk tot goed. Zwembad, tuin, kamers, lobby allemaal schoon. Prima tijd gehad.

Gereisd anders in augustus 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lanta Casuarina Beach Resort in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lanta Casuarina Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lanta Casuarina Beach Resort scoort een 8.5 uit 10 op basis van 2 reviews.