Bungalow Fisherman's Cottage Resort

Fisherman's Cottage Resort

4 reviews over Bungalow Fisherman's Cottage Resort in het Nederlands

Mooie relaxte plek

Monika, 26-12-2009

In november 2009 deze plek bezocht. Kleinschalig complex, met volgens mij 8 a 10 hutjes. Super dagen gehad. De huisjes zijn primitief, maar prima om in te vertoeven.

Het is niet het mooiste strand van Koh Lanta. Het is er erg 'rocky'. Maar voor weinig baht zit je zo op een prachtig strand.

Fisherman's cottages is een hele relaxed plek. Een plek waar alles geregeld kan worden en waar je je echt thuis voelt.

Wij zaten er helaas met veel regen. De hutjes bleken dan niet helemaal droog te zijn. Maar we kunnen ons voorstellen dat als je hier met prachtig weer zit, je echt helemaal niks meer hebt om aan te merken!

Gereisd met partner in december 2009

Paradijs ten top

chantal , 7-12-2008

Wat een topplek op kohlanta is dit! Wij zouden 3 nachtjes gaan en het zijn er uiteindelijk 8 geworden. Vooral de kleinschaligheid, prachtige locatie en de mannen die het runnen maken deze locatie heel speciaal. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en hoop hier zeker nog een keer terug te komen!
      Gereisd met partner in december 2008

relax

Louisa, 29-10-2008

Fishermans cottage is een klein, gezellig & rustig resortje. Prachtig gelegen, direct aan het strand. 1 klein nadeel, in zee kun je bij laag water niet goed zwemmen. Er staat een douche aan het strand. Leuke sfeervolle huisjes met hangmat. Ontzettend vriendelijke eigenaar (Koen/Kuhn) die er alles aan doet om je verblijf onvergetelijk te maken. Leuke hangplekken in de boom waar je geweldig kan eten. Super relax muziek.

Een aanrader!

Gereisd met partner in oktober 2008

Miek Schenk, 7-1-2008

We hebben in div. Thailand vakanties al heel wat resorts/bungalow parken gezien maar dit was tot op heden de meest relaxte, het zijn geen super de luxe bungalows maar ze zijn schoon, hebben goeie bedden en zijn omringd door een prachtige tuin. Het speciale aan dit resort is echter de service, de mannen die dit runnen doen echt alles om het naar je zin te maken zonder opdringerig te zijn, het eten is echt super en nog een pluspunt, het is er in verhouding erg goedkoop!

Gereisd met partner in januari 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Fisherman's Cottage Resort in Koh Lanta, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Fisherman's Cottage Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Fisherman's Cottage Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.