Hotel Koh Mak ***

Koh Mak

2 reviews over Hotel Koh Mak in het Nederlands

verschrikkelijk

sabine, 12-8-2009

leuk klein eilandje,heel orspronkelijk-voor mij iets te.

voor de absolute rustzoeker wel geschikt.we kwamen aan in de stromende regen en iemand zei tegen ons dat monkey resort wel leuk was.we konden een viez hutje met zeezicht krijgen,omdat het al donker werd hadden we geen andere keuze.de klamboe zat vol met beesten,de douche,toilet kamer was te vies en er zaten overal beesten.na en korte strandwandeling eten aan de overkant,bah.

monkey resort vraagt 600 baht ex.ontbijt-het is nog geen 50 waard.er zijn wel heel wat leukere plekken te vinden in thailand

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

yolanda, 17-4-2008

in eerste instatie gingen we naar koh mak om te snorkelen van het strand maar helaas ,geen vis ,waarschijnlijk kwam het door de wind die van zee kwam,we sliepen eerst in monkey island ,dat was echt helemaal niets ,geen water of bruin water om te douchen,alles nog viezer dan vies ,op zoek naar wat anders ,kwamen we baan chailay tegen ,daar was gelukkig plek na nog een nacht monkey ,op naar baan chailay,gewldig verblijfeen 10 waard aan het strand.schoon en groot,voor 950 bath is te doen toch,naast baan chailay een duits restaurant met heerlijke verse bacquette heerlijk echt geweldig en heerlijk rustig geen disco een paar kleine winkels verder niets,
Gereisd met partner in maart 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Koh Mak in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Koh Mak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Koh Mak scoort een 7 uit 10 op basis van 2 reviews.