Hotel Gajapuri Resort & Spa ****

Gajapuri Resort & Spa

4 reviews over Hotel Gajapuri Resort & Spa in het Nederlands

absolute aanrader!!!

gerry, 18-11-2009

Een prachtig kleinschalig hotel in bungalowstijl (25 bungalows)met een eigen privé-strand , dewelke ideaal gelegen is in kai bae beach. De accomodatie is uitstekend en vergeleken met hotels van dezelfde standaard, steekt Gajapuri er bovenuit qua verhouding prijs/kwaliteit. Wat ook nog vermeld mag worden is het erg vriendelijke en gedienstige personeel!!!
Gereisd met partner in november 2009

absolute aanrader!!!

gerry, 16-11-2009

Prachtig hotel met een ideale ligging. Vergeleken met de andere hotels van dezelfde standaard op koh chang, steekt dit hotel er bovenuit wat betreft verhouding prijs/kwaliteit. Het is een kleinschalig hotel(25 bungalows) met privéstrand in een oase van rust.
Gereisd met partner in november 2009

Een plek om zeker naar terug te gaan!

H. Hulzebos, 9-11-2009

We waren van plan om hier een week te blijven om bij te komen van onze indrukwekkende reis. Deze week is uiteindelijk 2 weken geworden!

Wat hebben we hier genoten! En wat een andere wereld!!

Nog nooit zulke mooie dingen gezien, en hier staat klantvriendelijkheid hoog in het vaandel!!

Gereisd met partner in april 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gajapuri Resort & Spa bij:

Een plek om nooit meer te vergeten!DROOM!

d84, 9-11-2009

Thailand in ontzettend mooi en zeker ook veranderd de laatste jaren. Toeristen gaan niet alleen maar in Europa op vakantie maar trekken steeds maar naar het verre oosten. Maar door het laagseizoen hebben we er gelukkig niet te veel last van. We merken wel dat deze week de "gezellige" Engelse en Duitsers hun vakantie komen nuttigen. Maar we zoeken naar rustige plekken in Thailand (Koh Chang) en hebben veel privacy in ons resort.

We hebben inmiddels in het resort een upgrate gekregen naar een prive villa met eigen zwembad. We wanen ons als ere gasten en zo worden we ook behandeld. Alles is prachtig, rustig, gewoon weg perfect.

Echt paradijs op aarde, geen woord aan gelogen!

Gereisd met partner in juni 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Gajapuri Resort & Spa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gajapuri Resort & Spa in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gajapuri Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gajapuri Resort & Spa scoort een 10 uit 10 op basis van 4 reviews.