8,3

3 reviews over Hotel Blue Lagoon Resort in het Nederlands

prachtige plek

toska, 3-1-2011

Heerlijk resort, eten vonden wij wat minder. Maar als je naar het eerstvolgende dorp loopt, langs het strand tot het eind en dan naar boven. Dan kun je bij één van de eerste eethuisjes aan je linkerhand werkelijk fantastisch eten. Het is bij een familiebedrijf, er lopen ook 2 a 3 kleine kinderen rond. Ik zou dit restaurant van harte willen aanbevelen. Wij hebben de wandeling elke dag twee keer gemaakt, alleen om daar te kunnen eten !
Gereisd familie in augustus 2009

geweldig mooie ligging

margriet, 29-11-2009

De bungalows aan de lagoon, met een veranda en hangmat, hebben een geweldig uitzicht. De bungalow zelf is mooi ingericht, maar wel wat primitief. De douche/wc heeft een half open dak, waardoor je veel ongedierte hebt.De service is niet super. Je moet vragen of ze schoon willen maken, anders gebeurt dit niet en we betaalden meer voor onze bungalow dan de andere gasten met eenzelfde bungalow.

Het eten is goed en erg mooi gepresenteerd.

Wel een aanrader ondanks de service.

Gereisd met partner in november 2009

sprookjesachtig

caroline, 6-9-2008

De blue Lagoon resort op Koh Chang heeft zo'n tiental bungalowtjes met douche. Deze staan op ruime afstand van elkaar. Afdingen op de prijs is mogelijk. Er is een kookschool gevestigd bij dit resort en de gastvrijheid was zoals overal van hoog niveau.

Koh Chang heeft een prachtige flora en fauna.

Gereisd alleenreizend in september 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Blue Lagoon Resort in Koh Chang, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Blue Lagoon Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Blue Lagoon Resort scoort een 8.33 uit 10 op basis van 3 reviews.