Hotel Tree House Resort

Tree House Resort

1 review over Hotel Tree House Resort in het Nederlands

Fantastische ervaring

Mariska, 18-11-2010

Slapen in een boomhut, midden in de jungle; dat is echt een fantastische ervaring. Geen toerisme, geen drukte wel veel rust, groen, vlinders, bloemen en gekko's. 's Nachts komt de jungle tot leven en hoor je de meest fantastische geluiden. Spannend om te doen is de nachtsafari, de gidsen horen en zien echt alles. Tree House Resort is eenvoudig maar helemaal goed. Mooie boomhutten, smaakvol ingericht en back to basic douchen met regenwater (naar mijn idee schoner dan dat chloorwater wat in Thailand uit de kraan komt). Lekker eten en heel vriendelijk personeel. En voor onze begrippen heeeel goedkoop. Je moet er geen weken gaan zitten, dan wordt het misschien wat saai, maar zo voor een paar nachten leuk om te doen. Wij hadden deze vakantie een hotel in het drukke en zeer toeristische Phuket dus een paar nachtjes Tree House was echt een uitkomst.
Gereisd met partner in oktober 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tree House Resort in Khao Sok (Nationaal Park), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tree House Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tree House Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.