Lodge Earth

Lodge Earth

Uitstekend

1 review over Lodge Earth in het Nederlands

Heerlijke locatie voor een paar nachtjes

Elly, 26-1-2009

Leuke huisjes.Meer comfort dan verwacht.

Koffie en thee faciliteiten op de kamer, maar ook vrij verkrijgbaar in het restaurant.

Bij het diner is het aanschuiven en eten wat geserveerd wordt.Dat is geen straf, er komen wel 4 verschillende gerechten op tafel en rijst. Fruit als dessert.

We hadden 's morgens een jungle-trek en daarna werd een thaise lunch welke bereid werd op het houtvuur. Heerlijk.

In de middag organiseerde men voor ons (gratis) een jeepsafari in de omtrek.Langs dorpjes, door de natuur en langs rubberplantages. Dit deed men speciaal omdat we anders niets te doen hadden in de middag.

Het enige wat we hier gemist hebben was een lekkere luie stoel of hangmat.

Verder was het heel goed.Echt aan te bevelen voor 1 of 2 nachtjes.

Gereisd met partner in januari 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Lodge Earth in Khao Sok (Nationaal Park), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Lodge Earth zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Lodge Earth scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.