8,6

Uitstekend

7 reviews over Hotel Sunset Resort in het Nederlands

Fantastische lokatie

Andries, 21-6-2012

Goed hotel op fantastische lokatie. Goede kamers met zeezicht. Kamers zijn een beetje gedateerd. Er zijn er een aantal die al gerenoveerd zijn.

Ontbijt is zonder goed en het uitzicht tijdens het ontbijt is mooi en rustgevend. Helaas waren er niet veel bedden op het strand. Dus moesten we vroeg uit de veren omdat iedereen een handdoek neerlegde. De eerste 2 dagen hadden we geen plek op het strand. Het is waarschijnlijk afhankelijk van de mensen die er verblijven. We zijn nog een keer geweest en toen was er plek genoeg. Het zwembad steld niet zo veel voor. Het is wel heerlijk om langs het strand te wandelen. Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in februari 2012

Prima hotel

Monique, 8-3-2011

Dit hotel is ons prima bevallen! De kamers waren goed (op de douche na die telkens helemaal blank stond en een zeer vies douchegordijn). Heel mooi strand met ligbedjes en parasols. Wij hadden altijd wel bedjes op het strand ondanks dat het hoogseizoen was en zonder handdoekjes te reserveren! Ontbijt was ook goed, van alles te krijgen en leuk uitzicht op het strand. Shuttle service naar Khao Lak vanuit het hotel of anders met taxi of tuktuk (standplaatsje vlak voor het hotel). Lopend kan ook, 20 min. ongeveer. Goed te doen. Jammer dat in dit hotel een zeer irritante Duitse manager (te) duidelijk aanwezig is die goedkope trips belooft, wij hadden meteen al een hekel aan die gladjanus! Als je in Khao Lak zelf tripjes gaat boeken krijg je pas een top prijs! Wij zijn naar de Similan eilanden geweest met speedboot, geweldig mooi om daar te snorkelen, echt doen!!
    Gereisd met partner in december 2009

Goed aan strand gelegen hotel

Anneke en Walter, 8-4-2010

Goed aan zee gelegen hotel, goede grote kamers, het eten is er goed, vriendelijk personeel, het dorp is ongeveer 15 minuten lopen.

Je kan best een mototfiets huren dan kan je zo de mooie streek verkennen.

Uitstappen en bromfiets bestellen en huren bij Noi Travel, zeer betrouwbare persoon ( kennen ze al van 2002 )

Gereisd met partner in april 2010

Prima hotel

Tineke en Peter, 17-3-2010

Goed hotel, prima prijs/kwaliteitverhouding. Ruime en schone kamers, goed service.
      Gereisd met partner in maart 2010

Leuk hotel aan een heel mooi strand

Dekkers, 9-2-2010

Gereisd met partner in februari 2010

Goed hotel

Anneke en Walter, 31-3-2009

We verbleven in maart 5 dagen in dit hotel.

Het hotel werd een jaar of negen geleden gebouwd.

Het is gelegen aan een mooi strand, aan de achterzijde loopt de hoofdweg van Bangkok naar Phuket ( stel er niet veel van voor, dit is geen autostrade hoor, heb je geen last van), daar achter begint de jungle. ( zie foto ) wij verbleven in een luxe kamer, alle ruime kamers hebben zicht op zee. Het personeel is vriendelijk, het eten is goed. Prijs kwaliteit een goed hotel.

Gereisd met partner in maart 2009

boven verwachting

jan, 9-2-2009

Erg grote nette kamers. Hotel ligt direct aan het strand met ligstoelen. Ligstoelen zijn overigens al om 6 uur in de morgen voor een groot deel gereserveerd door oudere mensen, die vroeg opstaan om hun handdoek op de strandstoelen te leggen!!!!!. Hotel ligt redelijk ver van centrum met restaurants, winkels etc. Ongeveer 20 min lopen.Redelijk ontbijt niet zo uitgebreid, maar goed.
      Gereisd met partner in februari 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Sunset Resort** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sunset Resort in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sunset Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sunset Resort scoort een 8.63 uit 10 op basis van 7 reviews.