Hotel Ramada Resort Khao Lak ****

Hotel Ramada Resort Khao Lak
Ramada Resort Khao Lak
8,1

6 reviews over Hotel Ramada Resort Khao Lak in het Nederlands

Heerlijk luxehotel aan het strand

Maarten Uijterwaal, 6-9-2010

Als Amerikaanse keten heeft Ramada een uitstekend idee van comfort en luxe. Hoewel het hotel niet echt bijdraagt aan een Thaise sfeer (kamer heeft geen Thaise elementen), is het wel een goede keus in Khao Lak. Het hotel ligt in het kleinere Bang Niang waar het dus ook rustiger is. Op 500 meter lopen vind je een aantal restaurants (is laagseizoen is 75% dicht). Desondanks was er keus genoeg voor een voordelige Thaise schotel. Ontbijt is het hotel is fantastisch en zeer uitgebreid, het diner wil ik afraden. De prijzen liggen natuurlijk veel hoger, maar de porties zijn dermate klein dat je honger houdt.

Het hotel biedt veel luxe: gratis dvd's lenen, Nintendo Wii, gratis wifi, tv met BVN, keuze uit dekmatras en hoofdkussen, een avondronde langs de kamers etc etc. Wij verbleven in de Deluxe Lanai Room en hadden kamer 3106. Deze kamer ligt op de begane grond en ligt het dichts bij zee (muv van de villa's). Vanuit de kamer loop je via een terras naar het zwembad.

Personeel zeer vriendelijk!

Gereisd met partner in augustus 2010

Mooi plekje

Colinda Rokers, 3-8-2009

Hotelkamers en bed zijn goed. Ontbijt ruime keuze. Mooi strand met massage en heerlijke restaurantjes.
Gereisd met partner in oktober 2008

Christian Derdeyn, 13-7-2008

Net terug van een verblijf van 29 Juni t/m 11 Juli 2008, en kan enkel maar de lovende commentaren van Jorinde en Wientje bijtreden !!! Het was er hemels !!! De score "10" durf ik niet geven want dit zou betekenen dat er helemaal niets meer beters bestaat en dit is eigenlijk onrealistisch, maar "TOP" was het wél !!!
Gereisd met partner in juli 2008

Jorinde van Gielen, 10-12-2007

Ik ben net terug van een heerlijk verblijf in het Ramada Resort Khao Lak. Het hotel is vlakbij het centrum van Khao Lak, dmv een taxi ben je binnen vijf minuten in het hart van de stad. De kamers zijn zeer ruim en netjes en vooral de badkamer was prachtig. Het ontbijt was perfect, vers bruin brood en elke dag vele soorten fruit, verder waren er verschillende warme gerechten en alle soorten eieren waren er te verkrijgen. Genoeg mogelijkheden om gezond en lekker gevarieerd te eten. Het zwembad was erg goed, de temperatuur was goed en alles was schoon. Van de Spa heb ik echt genoten, discreet en verstand van zaken zijn de woorden die bij me opkomen als ik hieraan terugdenk. Ik heb genoten van een heerlijke vakantie.
Gereisd met vrienden in december 2007

Wientje Bonga, 9-12-2007

Ik ben net terug van een verblijf van 3 weken in Ramada en ik vond het geweldig. Prachtige ligging, direct aan zee, ruim opgezet en grote kamers met kingsize bedden. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.Er waren voldoende strandstoelen voor alle gasten (dikke kussens,grote handdoeken)rond het zwembad en bij het strand. Het eten was prima, een gevarieerde menukaart voor lunch en diner, zowel westers als thais. Het ontbijt was zeer uitgebreid. Een bezoek aan de spa is een aanrader, zeer professioneel. Voor weinig baht kon je bij het zwembad een thaise massage ondergaan.Ga niet eten in het tentje op het strand (als het er nog staat) want ik ben erg ziek geworden na een lunch daar. Khao Lak is in opkomst,mooie witte stranden.

Ik ga er volgend jaar zeker weer naar toe.

Gereisd familie in december 2007

Ron & Paola, 27-11-2007

Het hotel bereik je via een landweggetje en is een lelijk grijs betonnen gebouw dat totaal niks uitstraalt. We werden vriendelijk ontvangen door slecht sprekende receptie medewerkers. We kregen kamer 1308 en helaas viel de kamer weer tegen in vergelijk met de foto's op internet.De badkamer heeft een bad en een aparte douche met stortdouche wat op zich onhandig is als je je haar niet nat wil. De kamer is verder erg strak en clean, weinig uitstraling. Wel een tv op de kamer maar geen dvd. Wij hadden een oceanview room, na het kortwieken van een palm voor ons balkon wel een mooi uitzicht op zwembad en zee.Het ontbijt is redelijk uitgebreid met vers fruit en eieren gebakken naar keuze. Het zwembad is ruim en ondiep dus zeer geschikt voor kinderen. Bij het strand enkele ligbedden.Ze hebben bij late check out een showerroom met schone handdoeken zodat je je op kan frissen voor vertrek.
Gereisd met partner in november 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ramada Resort Khao Lak bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ramada Resort Khao Lak in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ramada Resort Khao Lak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Ramada Resort Khao Lak scoort een 8.14 uit 10 op basis van 7 reviews.