Hotel Le Meridien Khaolak *****

8,9

17 reviews over Hotel Le Meridien Khaolak in het Nederlands

Super hotel

Dora vandesteene, 8-2-2012

Dit hotel behoort tot de beste van Thailand.

Wij genoten hier van 3 weken super vakantie.

Vriendelijk en attent personeel, mooie locatie, lekker eten met een vlotte bediening in de restaurants, betaalbare 'spa',...

Dit hotel biedt een totaalpakket waar niets op aan te merken is!

Wij komen hier zeker nog terug!

Gereisd met partner in januari 2012

SUPER hotel op topniveau !

martijn en lisa, 2-8-2011

Dit hotel is echt top! vriendelijk personeel, grote nette kamers, enorm uitgebreid ontbijt men doet alles voor je.

Aanrader is de taxichauffeur 'E' (taxidienst naast ingang hotel links) die je mooie plekjes toont en goed engels spreekt.

zeer tevreden vakantiegangers

Gereisd met vrienden in juli 2011

Droomlocatie

edo, 11-1-2011

Wij hadden een bungalow met eigen zwembad van ongeveer 2 bij 10 meter aan het strand. Zeer ruime kamer die ruim genoeg is voor twee kinderen. In augustus kan het stormen en hard regenen! Maar 5 minuten na de regen lig je al weer in het zwembad. Door de ruime opzet van het complex krijg je nergens de indruk van drukte. Op een van de mooiste stranden van de wereld kom je wandelend in een uur enkele andere gasten tegen. Olifantje was top voor de kinderen.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

paradijs

T Beusekamp, 31-12-2010

zeer goed en mooi verzorgt hotel/resort alles is tot in de puntjes afgewerkt en onderhouden.

verschillende restaurants rond de kerst was alles open (kok's uit italie enz.) kerstbuffet was grandioos met oneindig buffet en shows.

ondanks kerstdrukte geen idee dat er veel gasten waren.

altijd plaats op strand of zwembaden.

fam beusekamp

Gereisd met oudere kinderen in december 2010

Paradijs op aarde !

Bert De Keuster, 15-3-2010

Dit is het ideale hotel voor rustzoekers die houden van verwennerij. We zijn nog nooit zo gepamperd geweest door hotelpersoneel als hier. Geen moeite was hen teveel en de manager, Torsten, gaat tot het uiterste voor z'n gasten. Wij verbleven er begin maart in een 'ocean front pool villa' en die was haar meerprijs dubbel en dik waard... Absolute privacy en van je privé-zwembadje stap je zo het strand op en de Andamanse zee in... We kijken al uit naar ons volgend bezoek !
    Gereisd met partner in maart 2010

Ik wil weer terug!

Serge, 15-2-2010

Het resort ligt op zo'n 8-9 km van het centrum aan een mooi rustig strand. Er rijdt een shuttle waarvoor je 4 euro voor een retourtje betaald. Wij hebben een scooter gehuurd waar we 6 euro per dag voor hebben betaald.

De service is goed en het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.

Er zijn 6 restaurants in het resort waarvan er 4 wisselend open zijn. Het ontbijt wordt geserveerd in 2 restaurants, waarvan 1 alleen voor de villa gasten. Het eten is goed, maar voor Thaise begrippen erg duur. Je kan prima buiten het resort eten in de talloze restaurants in het centrum.

De standaard kamers zijn er ruim en goed afgewerkt. De bedden zijn ook goed. Wij hebben de nachten doorgebracht in de residential Beachfront pool villa en dat was een prachtige villa aan het strand met zwembad!

Tip: op het strand naast het hotel kan je lekker eten en gemasseerd worden voor een prikkie. Thaise mass. voor 8 euro per uur!

Er is gratis WIFI in de lobby

Gereisd met partner in februari 2010

Mooi hotel met rustige ligging

Rene van den Hoven, 23-1-2010

Mooi hotel met prachtige grote kamers. Leuk strand en zeer groot zwembad met genoeg bedjes zodat je deze niet hoeft te reserveren s'morgens.

Je kunt alleen niet duiken of snorkelen, hiervoor zal je een excursie moeten boeken.

Genoeg restaurants 6 stuks, waarvan er ongeveer 4 open zijn elke dag dit wisselt.

Wat ons wel tegen viel zijn de prijzen in dit hotel, zeer duur voor zowel eten als drinken zeg maar hollandse horeca prijzen. Maar voor 200 bath (4 euro) kan je naar het centrum met een open taxi van kao lak waar zeer veel winkeltjes en restaurantjes zijn, deze zijn een stuk goedkoper.

Voor kinderen is hier niet veel, wel een leuk kinderbad en een jong olifantje die dagelijks kwam waarop je kan zitten om foto's te maken.

Aan de animatie word ook niet veel meegedaan, maar het is er wel.

Al met al een prachtig hotel waar veel rust heerst voor een pittige prijs.

Gereisd met partner in december 2009

Topvakantie

W. Gruyters, 11-6-2009

Onlangs een week doorgebracht in een zgn. Poolvilla met eigen privezwembad. Bij de villa zat ook een butlerservice inbegrepen. Koffers werden voor je uitgepakt, stonden 24 uur per dag voor je klaar. Dit hotel is echt een aanrader. Goed eten; goed ontbijtbuffet met versgemaakte ommelets, pancakes, wentelteefjes etc. Leuke specials in de bamboo grill restaurant nabij het strand waar je 's middags o.a.een dagmenu voor 99THB en Changbeer (lokaal thais bier) eveneens voor 99 THB kon krijgen. Aanrader is ook als je in een villa zit om de prive bbq te nemen. Werd door een chef + bediening een bbq gecaterd bij je villa en naast het lekkere eten te genieten van de zonsondergang. Goede spafaciliteiten. Overige prijzen zijn goed, je zit tevens in het meest luxueuze 5* resort van Khao Lak. Veel privacy, Ondanks dat juni tot de regenperiode behoort hebben wij de gehele week 36 graden en strak blauwe lucht gehad. Nogmaals een topvakantie! Zie ook de foto's
    Gereisd met partner in juni 2009

Voor herhaling vatbaar.

Rombaut, 21-2-2009

Een mooi hotel met zéér rustige ligging.Verzorgde kamers,mooie badkamer met regendouche. De restaurants geven dagelijks een ander soort van buffet en daar betaald je ongeveer €22 zonder drank.Wijn is duur €4 per glas,bier €2.50,frisdrank €2 en fris water is gratis.Op het strand zijn er leuke eethuisjes , eentje op 10'en eentje op 45' wandelen langs de rechter kant van het hotel.De prijs voor 2pers.incl.drank is €5,50.Met de taxi naar Khao Lak kost 300bath enkel(tot 4 pers.), daar kan men lekker eten voor €10 à €20 drank inbegr.Als je een echte rustvakantie nodig hebt moet je zeker dit hotel nemen , FANTASTISCH.
    Gereisd met partner in februari 2009

Tamara Eelsing, 4-1-2008

Wij kwamen uit het uitermate luxe hotel J.W. Mariott in Phuket. Dat was echt nog wel een tandje luxer dan dit hotel, maar dit hotel was veel gezelliger. De kamers zijn groot en goed verzorgd. De bediening is vriendelijk, maar soms een beetje onhandig. Het lijkt erop dat het hotel niet echt strak gemanaged wordt. Het eten (en de drank) is veel minder duur dan het JW, dus goed te doen, maar eten in Khaolak zelf is nog veel goedkoper (3 personen 900 bath, ongeveer 20 euro). SeaBees duikcentrum heeft een shop in het hotel, maar de duikstekken zijn minimaal 1,5 uur uit de kust!!! Het hotel heeft een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Kun je gerust boeken! Veel plezier! Tamara
    Gereisd met partner in januari 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Le Meridien Khaolak bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Khaolak in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Khaolak zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Meridien Khaolak scoort een 8.89 uit 10 op basis van 18 reviews.