Hotel Khao Lak Seaview Resort & Spa ****

Hotel Khao Lak Seaview Resort & Spa
Khao Lak Seaview Resort & Spa
7,6

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Khao Lak Seaview Resort & Spa bij:

3 reviews over Hotel Khao Lak Seaview Resort & Spa in het Nederlands

Groot resort met veel mogelijkheden.

Smet, 3-3-2017

Zeer groot resort met veel mogelijkheden. Door de grote is het OF ver lopen naar het strand/ontbijt OF ver lopen naar het stadje. Intern transport (golfkar) beschikbaar, wel soms lang wachten.

Kamers zeer gedateerd, toe aan renovatie. Hiermee is men wel begonnen.

Helaas in hoogseizoen voor 7u smorgens "handdoekje leggen". Droevig is dat...

Wij hebben via het reisbureau 200 euro per nacht betaald voor de familiekamer. Daarvoor kregen we toch, vinden we, te weinig voor terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

Wim, 18-6-2008

Eind april ging het naar het regenseizoen toe. Bezetting van het hotel was daardoor erg laag. Laatste week daarom geen ontbijtbuffet meer maar à la carte (wel met alles er op en aan).

Fantastisch grote zwembaden voor waterratten. Ruime schone kamers. Prettig restaurant aan het stand. Ruim voldoende eettentjes binnen 10 min. lopen of direct langs het strand.

En de Thaise vriendelijke mensen.

Gereisd familie in juni 2008

Jansen, 23-12-2007

Net terug uit Thailand en in dit mooie resort gezeten. Alles is zeer schoon en het als je Seaview hebt lig je direct aan het strand. Als je lagoon heb moet je iets verder lopen. Op loop afstand heb je een gezellige lange straat met eettentjes en touristenkraampjes. Voor een paar euro kan je heerlijk eten en ik ben nergens ziek van geworden :-)

Ideale keus als je voor rust en toch gezellig heid gaat. Ik ben ook een dag in het centrum van Phuket geweest en dat vond ik in vergelijking met Khao Lak verschrikkelijk. Veel lawaai, uitlaatgassen en erg touristisch. Dus wil je lekker relax zou ik zeker voor Khao Lak gaan.

Gereisd met vrienden in december 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Khao Lak Seaview Resort & Spa in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Khao Lak Seaview Resort & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Khao Lak Seaview Resort & Spa scoort een 7.58 uit 10 op basis van 6 reviews.