Hotel Khao Lak Orchid Beach Resort ***

Hotel Khao Lak Orchid Beach Resort
Khao Lak Orchid Beach Resort

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Khao Lak Orchid Beach Resort bij:

4 reviews over Hotel Khao Lak Orchid Beach Resort in het Nederlands

Zeer goede prijs-kwaliteit

Karlien, 26-7-2015

Voor zijn prijs is dit een zeer goed hotel.

Zeer afgelegen, maar wij huurden een scooter voor 250 Bath per dag vlakbij hotel Mariott. Pas op de laatste dag hebben wij gezien dat we in ons hotel ook een motor konden vragen voor 300 Bath. Zeer lekker eten in het hotel. Ontbijtbuffet is heel basic maar je mag vanalles bijbestellen. Op die manier krijg je een zeer lekker ontbijt. Wij aten daar ook elke avond omwille van het beginnende regenseizoen en omdat het 's avonds dikwijls stormt. Heel vriendelijk personeel. Mooie kamers. Tip : bij het binnenkomen ruikt de kamer vies... het bleek een potje met kruiden te zijn dat in de badkamer stond. Zet het op je terras en je hebt er geen last meer van. Motorverhuurcenter vlakbij hotel Mariott biedt zeer goede service (je mag de motor later terugbrengen zonder meerprijs) en de excursies zijn goedkoper dan elders. Vraag een goede prijs.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Tophotel locatie wat minder

M&M, 24-8-2009

Wij hebben hier in Augustus 2009 4 nachten verbleven.

Wat een stilte, niets te beleven (deels te wijten aan het laagseizoen)

De kamers zijn fantastisch, ruim en een heerlijk bed.

Naar Koah lak zelf moet je met de hoteltaxi doen helaas moet je van te voren weer de ophaaltijd doorgeven.

Op het strand staat geen strandstoel niets, erg indrukwekkend dat hier nog redelijk wat zichtbaar is van wat de Tsunami heeft aangericht.

Heerlijk hotel voor ongelofelijk veel rust!!!

Gereisd met partner in augustus 2009

ideaal gelegen doch ontbijtbuffet kon beter

pattyn pascal, 16-2-2009

Na een rondreis en na enkele dagen verbleven te hebben in Phuket (vijfsterrenhotel) hebben wij nog drie nachten verbleven in KhaoLak. Hotel ideaal gelegen aan strand, doch enkele verbeterpunten zijn het ontbijtbuffet en de prijs(50 baht enkel/persoon) die men dient te betalen om naar het centrum te gaan (in andere hotels is deze service gratis)
Gereisd met partner in februari 2009

Joop, 6-8-2007

redelijk luxe accomodatie. grote kamers, netjes, schoon. Mooi zwembad. Gelegen aan het strand. Rustig, niet overvol met touristen.

Tafeltennis en internetfasciliteiten.

voor herhaling vatbaar.

Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Khao Lak Orchid Beach Resort in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Khao Lak Orchid Beach Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Khao Lak Orchid Beach Resort scoort een 8 uit 10 op basis van 4 reviews.