Hotel Best Western Palm Galleria ***

Best Western Palm Galleria

8 reviews over Hotel Best Western Palm Galleria in het Nederlands

Je wilt snel verder!

Van de Panne, 27-10-2011

Dit hotel maakte deel uit van onze rondreis Juwelen van de Andaman. Na een lange vlucht kom je hier ´s middags aan. In ons geval in de stromende regen, rest van de (regen)dag bijgeslapen. Wij waren in oktober de enige gasten in dit hotel, maar personeel hield de juiste afstand tot ons. Rustig gelegen, complex lijkt wat verouderd, sanitair in de kamer ook. Bed en balkon daarentegen erg ruim. Welkomstdiner en ontbijt goed verzorgd. Dag 2 zijn we met fietsen van het hotel naar White Sand Beach gefietst. Aanrader, ook om daar 's avonds aan het strand te eten. Prima voor 2 dagen, maar daarna wil je wel door om het echte Thailand te ervaren.
Gereisd met partner in oktober 2011

Matig hotel, mooie rustige omgeving

Sandra, 1-1-2011

Matig hotel, oud en weinig aan opgeknapt. Faciliteiten volgens de gids en internet kun je vergeten. Er is een zwembad en een massageruimte (te koud en massages op het strand zijn echt beter en goedkoper). De rest (sauna en spa) is oud, stuk en/of afwezig. Zwembad is prima. Eten was ook matig. Ik vond het niet fris; geen vliegenkapjes over het eten, geen servet om het brood. Personeel dat echt matig Engels spreekt. Kamers waren wel schoon en redelijk van omvang. De omgeving was wel mooi en rustig. Top: uitstekende bar en ligbedden aan zee bij Memories Bar (naast Apsaras Hotel). Richting strand, bij de T-splitsing naar links. En uitstekend restaurant in de buurt; Friendly restaurant. Je kunt daar ook goedkoper dan bij het hotel een goede scooter huren.
Gereisd met partner in december 2010

Matig hotel, mooie en rustige omgeving

Sandra, 1-1-2011

Matig hotel, oud en weinig aan opgeknapt. Faciliteiten volgens de gids en internet kun je vergeten. Er is een zwembad en een massageruimte (te koud en massages op het strand zijn echt beter en goedkoper). De rest (sauna en spa) is oud, stuk en/of afwezig. Zwembad is prima. Eten was ook matig. Ik vond het niet fris; geen vliegenkapjes over het eten, geen servet om het brood. Personeel dat echt matig Engels spreekt. Kamers waren wel schoon en redelijk van omvang. De omgeving was wel mooi en rustig. Top: uitstekende bar en ligbedden aan zee bij Memories Bar (naast Apsaras Hotel). Richting strand, bij de T-splitsing naar links. En uitstekend restaurant in de buurt; Friendly restaurant. Ga daar zeker eten! Goede prijs, heerlijk eten en hele aardige lui. Je kunt daar ook goedkoper dan bij het hotel een goede scooter huren. Dat is richting het strand en bij de T-spliting naar rechts (5 minuten lopen.)
Gereisd met partner in december 2010

Geweldige vakantie!!!!

Mirjam, 7-11-2010

Dit is een heerlijk relexed hotel. Leuke bediening.

Ik zou wel een scooter huren voor een paar euro want je zit wel een beetje afgelegen van alles. Je kan een scooter huren bij het hotel voor 300 Bhat. Maar ongeveer 2 kilometer van het hotel af is er een klein supermarktje waar je een scooter voor 150 Bhat per dag huren. Wij kwamen daar heel erg vaak voor sigaretten en bleven daar ook eventjes altijd hangen! een hele leuk Deense man werkt daar.

Het eten in het hotel was niet zo bijzonder je kunt beter gaan eten in khoa lak daar is het ook goedkoper en heb je meer keus!

Het personeel was echt super vriendelijk en gezellig. Wij hebben daar 2 weken gezeten en het heel erg naar ons zin gehad.

Verder op heb je een strand auwtong beach ( strand tent na white sandy beach ) en daar kun je heerlijk romantisch bij zonsondergang eten en ook nog goedkoop ( 3 a 4 euro )

Je hebt veel watervallen in de buurt en veel excursies.

Het was echt een vakantie om nooit te vergeten!

Gereisd met partner in januari 2010

Luxe op een rustige plek aan het strand

Van Ginkel, 18-2-2010

De kamers in Palm Galleria verdienen dik de 3 sterren.

Personeel is supervriendelijk en volop keuze op de menukaart.

Een uitgebreid ontbijtbuffet en fijn zwembad met jacuzzi maakt het compleet.

Aanrader: huur voor een paar euro een scooter en tour in de omgeving naar uitkijkpunten, watervallen en het dorp Khao Lak op ca. 15 km.

Gereisd met partner in januari 2010

na bangkok heerlijk bij komen

linda, 24-7-2009

Wij zijn hier twee nachten geweest, het is hier heerlijk rustig. Wij waren hier in het laag zeisoen dus we hadden bijna het hele hotel voor ons zelf.

Het strand is zo als het hoort te zijn, zand zee en meer niet echt heerlijk en ook weer erg rustig.

Het hotel ligt inderdaad ver van het dorpje af maar het hotel regelt zo een taxi voor je en voor 500 bath ben je heen en weer.

De kamers zijn echt prachtig, schoon en van alles voorzien de tuin is ook schitterend maar er is niet veel te doen in de buurt dus 2 nachtjes was lang zat.

Gereisd met partner in mei 2009

Mooi schoon aangenaam vriendelijk resort

Koen, 15-3-2009

Resort met ongeveer 75 kamers in 3 klasse, superior, deluxe en suite.

Mooi groot zwembad met wihrlpool.

2 Restaurants in het resort.

Zodra je het resort uitgaat heb je aan de linkerkant een goede italiaans restaurant en een paar winkeltjes.

Het resort heeft geen directe toegang tot het strand, maar achter het zwembad is een klein padje, via dit ben je in 30 sec. op het strand.

Het resort ligt wel een beetje afgelegen, maar er is een shuttle bus naar de stad en je kunt er brommers en fietsen huren.Wanneer je in het laagseizoen gaat, heb je het resort voor jezelf.

De stranden zijn schitterend, en je kun er kilometers lopen en je komt er niemand tegen.

Een kilometer verderop ligt het Whit Sand beach bij het Sarojin resort.En dit is helemaal schitterend.

Voor rust en mooie stranden en een goede prijs, is dit een perfect resort.

Gereisd met partner in maart 2009

Patrick en Olga, 21-9-2007

Prachtig hotel, mooie kamers, heerlijk eten en vriendelijk behulpzaam personeel. Wij hadden helaas erg slecht weer, maar het zwembad is ook echt heel erg mooi! Ligging wel ver van het 'centrum', maar het hotel schijnt je te kunnen brengen met een busje.
Gereisd met partner in september 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Best Western Palm Galleria bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Best Western Palm Galleria in Khao Lak, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Best Western Palm Galleria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Best Western Palm Galleria scoort een 8 uit 10 op basis van 8 reviews.