Hotel Xen Hideaway Kanchanaburi **

8,8

4 reviews over Hotel Xen Hideaway Kanchanaburi in het Nederlands

Oftewel het Mida Resort

Ingrid, 22-4-2013

Voor de 2e keer hier geslapen. Voorheen heette het Xen nu Mida Resort.

Er waren veel gasten waardoor er weinig lig of zit gelegenheid was bij het zwembad. Ze hadden niet ingespeeld op het aantal gasten door de bar te openen dus je moest naar het restaurant lopen om wat te bestellen.

S'avonds was het erg druk met t eten. Het duurde lang, ging veel mis en het was koud. Daar wel netjes na aankomst thuis een mailtje over gekregen met excusses nav ons evaluatie formulier.

Mooie tuin!

Gereisd met partner in april 2013

Wat een geweldig resort is dit

Roel, 14-11-2010

Wij zijn in dit hotel geweest voor 1 nacht tijdens onze River Kai tour. Wat een resort is dit. Het is super groot opgezet en 1 en al natuur en mooie hoge bomen.

Af en toe liggen er huisjes op dit complex. Wij zaten in een soort van appartement/hotel met een zeer mooi zwembad. De kamers waren groots opgezet met tv en nederlandse zender.

Wifi op het gehele complex en 2 computers bij de receptie, waar je 20 min mag internetten of onbeperkt als niemand wacht. Wij hadden zwembad en complex zowat alleen met z'n vieren, wat het nog meer super maakte.

Beetje jammer dat de douche vrij snel koud was en ontbijt niet zo groots/gevarieerd was als de grootte van het terrein. Maar zeker uitgebreid genoeg.

Gereisd met vrienden in november 2010

Super mooie kamers en geweldig zwembad

Ingrid, 14-11-2009

We kwamen wat later in de middag aan. Dus weinig in het licht gezien.

Zwembad was geweldig. De kamer was ruim en schoon.

Er was een conferentie daarom veel drukte in het restaurant. De burger werd geserveerd zonder vlees, dat was nog in de keuken blijven liggen.

De uitkijktoren was een klim maar prachtig uitzicht.

In de lobby is gratis internet, iets traag maar wel fijne service.

Massages zijn lastig want er moet een masseur komen van buiten het hotel. Op tijd aanvragen mocht je er gebruik van willen maken.

Je bent aangewezen op het hotel want daarbuiten is het ver naar de bewoonde wereld. Helemaal niet erg.

Genieten was het!

Gereisd met partner in november 2009

Prachtige plek!

TM, 18-9-2009

Afgelopen maand met een groepsreis een nacht in dit Resort doorgebracht. Het ligt prachtig aan een rivier, 35 km van Kanachaburi. De kamers liggen in blokken van 3 hoog rond het heerlijke zwembad. Mooie gerenoveerde kamers met TV, airco, elektronisch kluisje en haardroger... Had er graag wat langer gezeten en dan het liefst in een van de Bungalows (Pool villa's) met eigen zwembad......Tja.....

Mooie kamers, mooie omgeving......toch een minpuntje.....

Het buffet bestemt voor onze groep van bijna 40 man was na 15 "opscheppers" zo goed als OP!! Duurde lang voordat er aangevuld werd, mede door een manager die zo dronken was dat er niet mee te communiceren viel......jammer van zo'n prachtige plek!

Gereisd met vrienden in september 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Xen Hideaway Kanchanaburi bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Xen Hideaway Kanchanaburi in Kanchanaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Xen Hideaway Kanchanaburi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Xen Hideaway Kanchanaburi scoort een 8.83 uit 10 op basis van 4 reviews.