5,7

Matig

6 reviews over Hotel Baan Suan Fon in het Nederlands

Verwaarloosd. Jammer!

Frans en Ireen, 11-12-2008

Jammer dat dit hotel zo verwaarloosd is. Met name die losse bungalows (die volgens mij niet eens meer in gebruik waren). Kamers, bedden en douches waren redelijk, maar dan ook beslist niet meer dan dat. Ook het zwembad was niet helemáál schoon.

Jaag daar een stel bouwvakkers, schilders en tuinlieden doorheen en je hebt een geweldige accomodatie op een unieke locatie. Ontbijt en diner goed. Vertier ‘s avonds (karaoke) best gezellig. Personeel van de bar uiterst vriendelijk. (maar ze gaan erg vroeg naar bed . . .) Mijn overall-waardering: een mager zeventje.

Gereisd met vrienden in oktober 2008

Marian, 16-7-2008

Dit hotel verdient beslist geen sterren. Erg verouderd, dat is niet het ergst mar het is verwaarloosd. De kamers zijn niet schoon. Kapotte deken op het bed. De lakens vond ik vies, ik had er mijn twijfels over of ze wel schoon waren. Over de douche heb ik ook weinig positiefs.

Al met al een hotel , die het niet waard is om een nacht door te brengen. Bah !!!!!!!!!!!!!!!

Gereisd met vrienden in juli 2008

een afgang

muur, 12-7-2008

qua natuur prachtig gelegen maar wat ga je dood daar qua verveling!

kamers waren zeer gedateerd en vol ongedierte. Bij niemand van onze groep deed de douche het.

Bij ons is ingebroken en bij nog een stel (de kamer sleutels worden gewoon aan iedereen maar meegegeven en er is geen kluis op de kamer dus neem alles mee!)

werd niets aangedaan aangezien personeel geen woord engels spreekt.

karaoke met de Thai is dan wel weer grappig :-)

Gereisd met partner in juli 2008

vakantiegangster, 22-2-2008

Het is een resort waar de mensen komen die op doorreis zijn.

De cocktails en t eten zijn top, s`avonds is er karaoke en een minibandje.Er loopt meer personeel rond dan gasten.Een geweldige tuin.

Helaas weinig personeel spreekt Engels maar ze zijn erg vriendelijk.

Jammer ze kunnen meer verdienen als ze naar t zwembad lopen om te vragen of we iets willen drinken.

De douche vond ik niet echt prettig en veel muggen in de kamer.

Laat je voeten masseren daar, heeeerlijk.

Gereisd anders in februari 2008

ger en dimphy, 30-1-2007

moet vroeger een heel mooi resort zijn geweest, het is het eigenlijk nog maar het is zo hier en daar wat verwaarloost.

als men er een beetje geld in stopt heb je een paradijs.

je kunt qua ligging niet mooier zitten dan hier.

oja: als je in de bar iets gaat drinken moet je even vragen waar het lichtknopje zit want het personeel gaat rond 11 uur (zonder iets te zeggen) gewoon naar huis. ze laten 1 lampje branden dus dat kun je dan uit doen bij het slapen gaan.

Gereisd anders in januari 2007

Anja, 26-1-2007

Zeer rustig endiep in het groen gelegen hotel, aan de River Kwai. Je hoorde 's nachts niets, super stil dus goed om te slapen. Hotelkamers waren wel erg gedateerd en er was nogal wat achterstallig onderhoud. Voor 2 nachtjes lekker slapen goed uit te houden. Er is een buitenzwembad. Het ontbijt was goed en het diner op het raft was ook lekker, in buffetvorm. 's avonds karaoke op het terras van het hotel ook erg gezellig. Het hotel ligt in een bergachtig gebied en daardoor is het wat kouder in de vroege ochtend en avond dan in de rest van het land. Wij verbleven in dit hotel tijdens de kerstdagen van 2006. Er was geen internetverbinding maar misschien komt dat nog in de toekomst. Wil je rust, natuur, lekker eten dan is dit een prima hotel, voor wat meer luxe zou ik een andere accommodatie kiezen. 2 sterretjes, meer zou ik dit hotel niet geven.
    Gereisd met vrienden in december 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Suan Fon in Kanchanaburi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Suan Fon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baan Suan Fon scoort een 5.67 uit 10 op basis van 6 reviews.