Hotel Rabbit Resort ****

8,8

19 reviews over Hotel Rabbit Resort in het Nederlands

Opnieuw een fantastische ervaring in Rabbit Resort

Henk, 10-5-2017

Dit was de vierde keer dat we het Rabbit Resort in Jomtien bezocht hebben.

We zijn nog altijd laaiend enthousiast over dit mooie resort, ook al is het flink aan de prijs. Je moet geen overweldigende luxe verwachten; de kamers / huizen zijn inThaise sfeer en goed ingericht en comfortabel, o.a. een groot, perfect bed. Waarom dan wel die stevige prijzen ? Het resort is kleinschalig; je bevindt je temidden van een tropisch woud waar de eekhoorns en vlinders direct om je heen bewegen. Maar vooral komen we steeds terug vanwege de geweldige service van de staff ! Er is een overrompelende, echt gemeende interesse voor de gasten; het overvloedige personeel zal alles doen om jou op je wenken te bedienen. We zijn tevens gecharmeerd van het "adults-only" zwembad. (Er is ook een zwembad voor gezinnen met kinderen.) Het resort ligt direct aan het strand; vanaf het ontbijtterras heb je een fraai uitzicht op zee. En... het ontbijt vinden we fantastisch lekker ! Dus... we komen vast nog eens terug !

Gereisd met partner in april 2017

Heel mooi

Desire, 10-6-2015

Wat een mooie accommodatie, het is net alsof je in de Jungle verblijft. Wij verbleven met 5 personen in een huisje wat onwijs mooi was. Heel goede service en alle medewerkers zijn enorm vriendelijk en behulpzaam! We hebben heerlijk gegeten in het kleine restaurantje en het ontbijt was erg goed en lekker!

Zeker voor herhaling vatbaar :-)

Gereisd met vrienden in juni 2015

Heerlijke plek!

ruud en sandra, 24-8-2012

Het Rabbit resort was voor ons een heerlijke plek temidden van de drukte van Pattaya. In eerste instantie hadden we een nogal kleine kamer(waren met 3 personen) en we kregen zonder bijbetaling een veel ruimer huisje, zelfs de bagage werd voor ons verplaatst. Personeel was super vriendelijk en behulpzaam, Mrs Rabbit en Wendy (de manager) was ook vaak aanwezig en zorgde ervoor dat we ons super welkom voelden. Het ontbijt was prima, alles was aanwezig.Het verdere eten was ook prima, bediening was perfect.

Een echte aanrader voor de mensen die houden van rust en ook dichtbij de rukte willen zijn van Pattaya.

Een echte aan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

Fantastisch!!

baegen, 28-5-2012

Ongekende rust in de drukte van Pattaya.

Schitterende bungalowkamer van werkelijk alle gemakken voorzien.

Gelijk aan het schone strand,enkel door een weggetje gescheiden.

Met eigen gedeelte en gratis ligstoelen.

Uitgebreid ontbijt en ook de rest van het eten helemaal top.Gegarneerd met ware kunststukjes van groenten en fruit.

Personeel erg behulpzaam en vriendelijk.Niets is ze teveel om het je naar de zin te maken!Zelden zo meegemaakt.

Enige minpuntje is,dat er 's avonds niets te beleven valt van een barretje wat nog open is of zo.Maar ja,je zit natuurlijk zo in het centrum.

Gereisd met partner in november 2011

Een oase van rust en tropische sfeer.

Henk van Loon, 29-1-2011

Voor reizigers die op zoek zijn naar comfort en persoonlijke service is dit een ideaal resort : kleinschalig, luxe en temidden van een overweldigende tropische begroeiing. Een verademing tussen de vele hotelkolossen van Pattaya en helaas ook al van Jomtien. Alleen een zeer rustige weggetje (overdag gesloten voor verkeer) scheidt het resort van het strand. Op dit strand heeft Rabbith Resort nu een eigen, gratis toegankelijk, stranddeel. De bediening is perfect en de persoonlijke aandacht is ongekend groot. We hadden een prachtige, luxe Forest Room Poolside, met een schitterend zicht. Een kleine keuken met faciliteiten was daarbij inclusief. Tot slot nog de twee zwembaden, waarvan een alleen bestemd is voor volwassenen; een verademing ! Kortom: we hebben enorm genoten en komen hier beslist terug. Een absolute aanrader. Oh ja, Jomtien heeft inderdaad niet veel te bieden, maar als je wilt ben je in tien minuten met de songtaew in de drukte van Pattaya, als je daar behoefte aan hebt.
Gereisd met partner in december 2010

Super hotel !

Susan Verheij, 12-1-2010

Ik ben in dit hotel in december 2009 geweest, tijdens het Kerst.

Het is heel mooi gelegen, direct aan het strand, gebruik van bedjes en paraplu's inbegrepen. Afstand naar Pattaya cca 10-15 minuten met een busje.

Het zijn kleine huisjes helemaal in thaise stijl ingericht, erg leuk en sfeervol, geen massa toerisme hotel.

Huisjes liggen verspreid in een tropische tuin die dagelijk verzorgd wordt. S'avonds loopt iemand lang om wierook aan te steken. Elke dag worden verse orchideen op de kamer gezet. Ons huisje had erg veel privacy, maar er zijn ook huisjes waar je bij elkaar zo naar binnen kan kijken, voor zover dit niet door de bomen belemmerd wordt. Zeker een aanrader!

Eten in het restaurant en ontbijt goed.

Gereisd met partner in januari 2010

geweldig

n kranendonk, 18-12-2009

Rabbit Resort is een geweldig resort te midden van alle hele GROTE hotels , dit kleine resort is echt een verademing , s'avonds kan je lekker met een taxi/busje/pickup naar t centrum v Pattaya , voor 20 bath met z'n tweetjes , het ontbijt is echt geweldig heel uitgebreid , ook verschillende keren gelunched , ook heerlijk , dhr en mevr Rabbit zijn allebei erg behulpzaam , en ja inderdaad de bedden zijn hard maar vraag om andere matrassen en ze worden meteen geplaatst
Gereisd met partner in december 2009

Een oase van rust in het groen

Colinda Rokers, 3-8-2009

Let op: de bedden zijn ontzettend hard. Vraag om een extra dekmatras. Zeer leuk hotel met goede keuken en uitstekend ontbijtbuffet. Pattaya zelf is niet de moeite waard. Maar dit plekje is heerlijk relaxed.
Gereisd met partner in februari 2009

Super!

Kelly, 9-1-2009

Echt een waar paradijsje! Heerlijke kamers en een mooi terrein. Vooral de ligging direct aan zee is super! Alleen 's avonds wel erg donker op de boulevard. Voor herhaling vatbaar.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2007

Prachtig resort in Bali-stijl

R en E, 3-8-2008

Heel mooi aangelegd resort. Goed onderhouden kamers. 2 zwembaden, waarvan het mooiste verboden is voor kinderen: geweldig! Ligging ideaal voor strandgangers die van een rustig, maar wel goed bezocht strand houden. 200 m verder naar links lopen als je je stoort aan homo's, maar je hebt absoluut geen last van die brave mannen. Je merkt dat de eigenaren uit de onroerend-goedwereld komen en niet uit de horeca-wereld. De huisjes zijn fantastisch, maar de organisatie van ontbijt, diner, bar is niet echt super (ook niet slecht). Aanrader.
Gereisd met partner in augustus 2008

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Rabbit Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Rabbit Resort in Jomtien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Rabbit Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Rabbit Resort scoort een 8.84 uit 10 op basis van 21 reviews.