Uitstekend

1 review over Hotel Nusa Playa in het Nederlands

Jos van Meulen en anderen, 31-8-2007

We waren er toch, dus zijn we gaan kijken in dit hotel dat touroperator deze winter als overwinterings hotel aanbied maar verder geen informatie bij staat. Het ziet er goed uit ook de kamers hebben we mogen zien, het uitzicht is verschillend op zee en op rotzooi wat nog opgeruimt moet worden. Het ziet er een beetje trendy uit hoofzakelijk wit ingericht. We hebben er een lunch genomen was niets mis mee, maar je zag dat het personeel nog ingewerkt moest worden. Het geheel komt wel erg groot over, het zwembad vonden we klein toz van de aantal kamers dat het hotel heeft. De liggeing is iets verder als het Jomtien Palm Beach waar we niet zo tevreden over waren en zijn.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Nusa Playa in Jomtien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Nusa Playa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Nusa Playa scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.