Hotel Jomtien Palm Beach ****

7,8

59 reviews over Hotel Jomtien Palm Beach in het Nederlands

Prima hotel!!

Dion Arnhem, 16-9-2017

Ligging is perfect, gescheiden door een relatief drukke weg naar het strand(20m).

Wij zaten in de jomtienwing met uitzicht op zee, de andere wing geen zeezicht en bijna volledig gericht op de Chinese gasten.

Ontbijt gevarieerd in buffetvorm, geen drukke bedoeling en goed eten.

Wij hadden half pension en dus ook 23 dagen diner, restaurant grenst aan de weg dus ook bezoekbaar voor iedereen.

6 dagen live muziek in de week, eten ala carte van zeer hoge kwaliteit.

Personeel allemaal vriendelijk en hulpzaam mits nodig.

Bowlingbaan poolcentrum etc allemaal in goede staat!

Zwembad geweldig groot, schoon en rustig.

Met alles wat we hier gezien hebben, de beste keuze voor jomtien en pattaya.

Ons verblijf van augustus tot en met september(moesson) is goed bevallen, wel eens een bewolkte dag gehad maar dat is eerder een verademing dan een rotdag.

Snachts minimaal 28 overdags minimaal 31

Gereisd met partner in augustus 2017

super.....volgend jaar weer

Gitte, 24-3-2017

Erg fijn hotel met super behulpzaam en gastvrij personeel.

Ontbijt was erg goed en uitgebreid. Ligging is echt heerlijk, je kan aan het zwembad gaan liggen maar ook aan het

strand waar het hotel alleen door een straat van gescheiden is.

De ligging is goed, heerlijk rustig, maar met 10 minuten in de drukte van Pattaya.

Gereisd met partner in februari 2017

Lyns, 3-8-2016

Samen met mijn vriend hier geweest voor 3 weken en wij hebben ons prima kunnen vermaken. Het personeel is erg vriendelijk en gastvrij. Als je aan komt lopen worden de deuren voor je open gehouden en je word iedere keer vriendelijk begroet. Je krijgt bij Jomtien palm beach zeker wat je ervoor betaalt! De ligging is prima, tegenover het hotel heb je een beach en er is veel openbaar vervoer voor als je ergens anders heen wilt... Kortom, leuk hotel, super vriendelijk personeel, fijne ligging en wat mij betreft ga ik zeker nog eens terug.
Gereisd met partner in juli 2016

zeer goed

milwer bo, 12-5-2016

je hebt voor en nadelen ,maar zoals altijd zeuren de hollanders altijd als het zo goed thuis is blijf daar.ze worden niet voor niets cheapcharly genoemd,alsof in spanje;frankrijk of italie het beter is,ja qua prijs het vijfvoudige dan is het goed.russen en andere mensen die zich niet kunnen gedragen vindje overaal. in eigen land gebeurd het zelfde maar daar durven ze niets te zegen bang dat ze een klap voor de kop krijgen. het hotel is zeer goed de mensen zijn vriendelijk ,je kunt krijgen wat je wilt.geniet van je vakantie van het land,kan dat niet blijf dan thuis ga naar de kroeg,frituutje en je frikandel. ok
Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Nooit meer

Jan verheul, 6-5-2013

Helaas maar waar 3 x in dit hotel geweest, als je s morgens naar het zwembad komt ligt de kots en glaswerk van dronken Russen rond het zwembad.

Het zwemwater is smerig, Electra hangt boven te zwemwater, en de verlichting in het zwembad lig los in het zwemwater.

Russen vullen bij het ontbijt hun tas met cake om de dag door te komen.

Je bespreekt een kamer en e krijgt een mindere kamer en geen commentaar want dan kom je op een etage waar elke VDAB andere reizigers komen dus elke morgen om 06.00 uur wakker hotel bedankt voor de slechte service

Gereisd met partner in april 2013

Gedateerd

m v vliet, 25-11-2012

Geboekt voor 5dgn alleen was het zwembad niet beschikbaar wegens renovatie stond nergens vermeld was met 2 kinderen helaas wat een teleurstelling.

Maar goed het strand is ook ok . Dus een nachtje bijgeboekt a raison van 3200B terwijl ik voor de 5 dgn iets van 7500B heb betaald mmm wel een groot verschil.

De kamers hadden niets persoonlijks slechts 1 klein schilderijtje wel netjes maar oud meubilair.

We zijn gaan eten bij het bijbehorende Jomtien terras wat wel lekker was,

maar op de kaart staat bleu crab voor 450B en wat we kregen was 3 zielige krabbetjes waar je je dood voor schaamt om dit te serveren.

Op mijn commentaar dat dit geen blue crab is was het antwoord dit is wat we hebben. Volgende keer maar wat anders zoeken.

Prima hotel

Jansen, 13-2-2012

Prima hotel, central gelegen, direct aan het strand. Mooie ruime kamers, schoon en voorzien van datgene wat je op vakantie nodig hebt. Uitgebreid ontijt.

goed hotel

fam vd putten, 30-1-2012

na een rond reis was het een fijn hotel jammer dat onze touroperator hem niet meer aanbied wij gaan zeker terug maar dan als strandvakantie

goed hotel

Tinie, 23-1-2012

Het hotel heeft een mooi zwembad en wij hebben van koud water geen last gehad. Zie andere beoordeling. De tuin om het zwembad is heel mooi aangelegd. Veel bloemen en planten en voldoende ligstoelen. Het ontbijt was goed verzorgd. Er zitten wel veel Russen in het hotel maar geen last van gehad. Ze zijn alleen wel stug en gedag zeggen in b.v. de lift komt weinig voor. De kamer redelijk schoon en de handdoeken en beddengoed werd dagelijks verschoond. Wij zaten 16 hoog en hebben gelukkig van lawaai van buren geen last gehad. Het strand is gezellig door alle verkopers die met fruit en loempia's en garnalen langskomen. De plaats Jomtien vonden wij niet voor herhaling omdat het erg druk is met auto's en lawaai. Maar dat heeft niets met het hotel te maken. Dat krijgt een ruime voldoende.

slechte keus

sonnenth, 5-1-2012

Jomtien Palm Beach heeft ruime kamers en is dicht bij het strand. Daarmee is al het positieve gemeld. De 80% bezetting door Russen bepaald de sfeer in het hotel. Het boerse, onverschillige en de ongemanierdheid van de Russen heeft ook een slechte invloed op de, over het algemeen zo vriendelijke Thais. Het ontbijt is ronduit slecht, de kamers stinken muf en zijn smakeloos ingericht, het zwembad is koud (hoe is het mogelijk in tropisch Thailand). Zelfs voor de helft van de door ons betaalde prijs zouden wij er niet meer willen overnachten
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Jomtien Palm Beach bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Jomtien Palm Beach in Jomtien, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Jomtien Palm Beach zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Jomtien Palm Beach scoort een 7.79 uit 10 op basis van 59 reviews.