Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Yaiya Hua Hin Boutique Resort**** bij :

1 review over Hotel Yaiya Hua Hin Boutique Resort in het Nederlands

Het beste tot nu toe in Hua Hin!

Colinda, 11-7-2012

Wat een service in deze topaccomodatie. Niet te groot opgezet. De villa's met eigen zwembad zijn een aanrader. Wij hadden een 2 bedroom villa. De sala met supersize daybed, muskietennet, fan en faciliteiten om koffie ed te zetten zorgen ervoor dat je hier de hele dag buiten vertoeft. Twee stappen verwijderd van je eigen zwembad. Inrichting is luxe, goed verzorgd. Het restaurant is top, zowel ontbijt als diner. Voor onze zoon van 12 maanden werd speciaal gekookt en we hoefden hiervoor niet te betalen. Dit hotel behoort tot de Small Luxury Hotels of the World. Wij hebben al heel wat hotels gehad in Hua Hin, maar dit hotel steekt er met kop en schouders boven uit. De villa werd 's-ochtends schoongemaakt met 5 man personeel! En nog iemand voor het zwembad. Heel efficient. Zoek je een paar dagen rust en een goede keuken dan is dit het perfecte hotel.
      Gereisd familie in april 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Yaiya Hua Hin Boutique Resort in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Yaiya Hua Hin Boutique Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Yaiya Hua Hin Boutique Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.