Bed and Breakfast Wave Crest

Bed and Breakfast Wave Crest
Wave Crest

1 review over Bed and Breakfast Wave Crest in het Nederlands

MJM Greijmans, 12-10-2005

Mijn bevindingen en beoordeling van WaveCrest.Ik kom sinds 1999 op deze locatie.Ik ben een oud (gepensioneerd marinier)en heb geen luxe behoeftes.

Ben tevreden met een kamer met ijskast en fan en natuurlijk een mandihok.(badkamer)Goed ontbijt schoon houden van de kamer.dit alles maakt voor mij dat ik tevreden ben met de prijs van Bath 400 per dag.Omgeving uitstekend en openbaar vervoer is 100% goed.Ik loop s'morgens de zee in op 200 m.afstand van mijn kamer.HuaHin ligt 10 minuten met de tangso (Kleine bus Bath 10) afstand van de lokatie,is een mooi stadje waar alles te koop is en iedere dag een avond markt.Aanbeveling moet je doen als je van eenvoud houd.ik geniet ieder jaar weer en verlang weer naar het voorjaar om te vertrekken.

Mvrgr. Martin Greijmans.E-mail adres

martin.greijmans@tiscali.nl

Gereisd anders in oktober 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Wave Crest in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Wave Crest zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Wave Crest scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.