Hotel Sundance Welness ***

7,5

2 reviews over Hotel Sundance Welness in het Nederlands

goed verzorgt simpel hotel

Manfred, 25-2-2010

gelegen tussen het oude en nieuwe gedeelte van Hua Hin, redelijke afstand van het strand. Lastig om steeds de doorgaande weg te moeten oversteken.

Niet heel veel sfeer, vriendelijk personeel. maar eentonig ontbijt

Gereisd alleenreizend in februari 2010

Goed hotel net buiten 't centrum van Hua Hin

Wim & Adrie Lugtenburg, 23-2-2010

Wij waren hier nu voor 't 2e jaar en 't is ons weer goed bevallen. Een aantal zaken waren duidelijk verbeterd zoals 't ontbijt en de werking van douche en elektriciteit.

De kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien en de serviceverlening is

uitstekend. Vooral over de prijs/kwaliteit zijn we erg tevreden. Voordeel van de ligging is de aanwezigheid van de leuke en gezellige lokale avondmarkt, vlak naast 't hotel doch nadeel is dat je altijd de erg drukke weg moet oversteken om o.a. op 't strand te komen. Wil je dus echt een heel rustige kamer, vraag dan geen kamer naast de avondmarkt, alhoewel wij daar geen enkel probleem mee hadden.

Gereisd met partner in februari 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sundance Welness in Hua Hin, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sundance Welness zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Sundance Welness scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.