Hotel Anantara Hua Hin Resort & Spa *****

Hotel Anantara Hua Hin Resort & Spa
Anantara Hua Hin Resort & Spa

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Anantara Hua Hin Resort & Spa bij:

6 tips over Anantara Hua Hin Resort & Spa

Suzanne, 3-7-2015

- Vraag om een showerroom de dag dat je vertrekt. Wij konden dit reserveren bij de lobby en kregen toegang tot een erg luxe kamer om ons op te frissen. En dit alles was geheel gratis!

- Controleer of je gratis WiFi hebt. Wij werden automatisch lid gemaakt van de club van het hotel. Anders betaal je erg veel geld.

- Avondeten in het hotel is heerlijk maar erg duur. Wij gingen vaak na HuaHin met de shuttle. Heerlijk eten voor weinig geld.

- Smeer jezelf goed in (ook bij geen zon).

Tamara, 27-5-2013
Een tip van ons zou zijn zoek op het resort zelf de Italiaan op en besteld daar een Pasta Carbonade... De echte italiaan kan niet tegen hun kook kunsten op.
Yvonne, 8-4-2013
Tegenover het hotel is een straat waar je tegen redelijke prijzen bij de lokals kan eten. Begin maart is er in het begin van de straat een nieuw restaurant geopend tegenover Build Bar & Hoegaarden, erg schoon en heel goed eten tegen lage prijzen. Te lage prijzen!

Henny Frusch, 27-12-2012

Zorg dat je kleingeld verzamelt voor Tuk-Tuk of openbaar vervoer.

Hua-Hin avondmarkt; ga eens kijken hoe de straat voor 17.00 uur uitziet en bekijk hoe deze wordt omgetoverd in een uurtje tijd!

Robert Meijer, 23-8-2012
In enkele minuten rij je met een tuk tuk of taxi naar het centrum van Hua Hin.
Sandor, 19-5-2012

Ga een ochtend een fietstocht doen door de omgeving van Cha-am ! en kom zo in aanraking met de echte Thaise dagelijkse gang van zaken!! Echt een aanrader!!!! .

Geen mooie gemaakte plekjes maar de werkelijkheid! Zelfs ga je op bezoek bij een familie thuis