Hotel White House Guest House

Hotel White House Guest House
White House Guest House
8,5

3 reviews over Hotel White House Guest House in het Nederlands

Heel goed, keurig schoon, prima ligging

Prima guesthouse op loopafstand van centrum, 18-8-2017

spreken goed Engels, helpen waar kan. via hen ook mogelijk excursies en/of scooter te huren. prima kamers, schoon netjes en ruim. eigen douche/toilet. klein minpuntje is niet elke dag schone handdoeken, wel als je er om vraagt. hebben een kleine tuin waar je kunt relaxen. drinken in de koelkast en 's morgens eventueel ontbijt (beide tegen betaling) guesthouse ligt in het centrum. eventueel naar de nightmarket is 20 min. lopen of met tuktuk natuurlijk. guesthouse is aanrader!
Gereisd met partner in juli 2017

Leuk guesthouse!

Henk, 28-7-2008

Wij hebben hier 1 nacht geslapen, en het was erg goed. Wij zijn daarna wel ergens anders gaan slapen omdat we goedkoper wilden slapen. Maar de prijs/kwal. verhouding was prima (900 Baht per nacht incl. ontbijt = ca. 18 euro). Maar wel leuke witte huisjes, met airco en van alles voorzien. Ontbijt is basic maar prima! Leuk sfeertje en aardige vrouw bij de receptie.
Gereisd met partner in juli 2006

Eveline, 15-7-2005

White house guesthouse ligt goed gelegen in een steegje (je moet dus echt weten dat dit guesthouse er is anders kom je er niet) De sundaymarket is aan deze steeg gelegen. met 15/ 20 minuten lopen ben je bij de nightmarket (kan ook met de tuctuc). We betaalden 4 euro voor de kamer. Een simpele maar mooi schone kamer. Onze kamer was de eerste rechts beneden. De VIP-kamer. Mooie zwart-wit tegels:). Onze badkamer was in een appart gebouwtje aan de achterdeur van deze kamer. Bij de andere kamers zit de badkamer in de kamer. De mensen zijn er heel erg aardig! Ze zijn gezellig, geïntereseerd en denken met je mee. Wij hebben bij Nung de jungletocht geboekt. Allemaal goed geregeld. Het is een guesthouse, dus geen luxe hotel, maar wij hebben hier een erg leuke week gehad! Je kon geen avondeten krijgen in het guesthouse, maar wel een ontbijt! Een echte aanrader!
Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel White House Guest House in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel White House Guest House zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel White House Guest House scoort een 8.45 uit 10 op basis van 4 reviews.