Appartement Villa Kinkala

Appartement Villa Kinkala
Villa Kinkala

5 reviews over Appartement Villa Kinkala in het Nederlands

Elia de Jong, Westmaas, Nederland, 3-4-2007

Ik heb genoten van een leuke en inspirerende vakantie...de omgeving met haar prachtige uitzichten...en natuurlijk van de Thaise cultuur met haar vele tempels... Dit dankzij jullie gastvrijheid... anders had ik dit nooit meegemaakt.
Gereisd familie in januari 2007

jos en maddy boon, 2-4-2007

Wij hebben genoten van ons verblijf in het appartement. Prachtige ligging in een paradijselijke tuin. Het gebruik van het riante zwembad is ons ook zeer goed bevallen. Niet te vergeten de kookkunsten van Carlos. Al met al een onvergetelijke bestemming.
Gereisd met partner in februari 2007

Hendrik Jan en Hilde, 1-4-2007

Prachtig, prachtig! Wat een verrassing om zo onze fietsrondreis te starten. Vila Kinkala is een oase en Dirk en Carlos fantastische gastheren. Het appartement is zeer goed uitgerust, maar liever verbleven wij in en rond het zwembad. Met de prachtige tuin en bergen op de achtergrond! Af en toe een drankje en heerlijk mijmeren. Na veel drukte in Nederland was dit voor ons heel erg aangenaam. Ook is Vila Kinkala een prima uitvalsbasis voor een excursie. Via Dirk en Carlos organiseerden wij een 3-daagse trekking door de wildernis, incl. olifantesafari en bamboe-raften. Heel leuk, vooral door de kleinschaligheid. Bij terugkomst uiteraard weer een warm onthaal. Wij komen vast en zeker weer eens terug!!
Gereisd met partner in oktober 2006

Hanny de Jong, 31-3-2007

Paradise?Ik waande me in de hemel zelve!Ik voel me een bevoorrecht mens om bij Dirk en Carlos gast te hebben mogen zijn.Vriendelijk,respectvol en gezellig zijn nog maar 3 van de vele deugden van deze twee geweldige mensen.Ik hoop snel weer terug te gaan naar het "Paradise".
Gereisd familie in januari 2007

A. Stoltenborg-Swakhoven, 31-3-2007

Geleefd als een koning in Frankr...........Thailand! Uitstekende, rustgevende locatie om te acclimatiseren in Azie. Na een lange vlucht hartelijk ontvangen door beide gastheren en uitgebreid kennis gemaakt met de Thaise keuken. Villa Kinkala is een prima uitvalsbasis om een grote stad als ChiangMai en de rystiek/mystiek van de omringende gebieden te verkennen. Voor ieder wat wils!

Villa Kinkala is een waar museum midden in een schitterende tuin. Waar je ook kijkt, je zintuigen worden altijd en overal geprikkeld. Anderszijds ook een plek om tot rust te komen met een goed boek. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Mocht er iets missen dan doen de gastheren er alles aan om het te regelen.

Gereisd met partner in november 2006

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Kinkala in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Kinkala zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Villa Kinkala scoort een 9 uit 10 op basis van 5 reviews.