Hotel Top North Guesthouse ***

6,4

11 reviews over Hotel Top North Guesthouse in het Nederlands

slecht en vies

luuk, 5-8-2008

een heel vies guesthouse we kwamen daar aan lang gerezen dus we keken naar de kamers en begonen te twijfelen,omdat het niet duur was haden we uitijdelijk tog besloten om daat te blijven slappen en hedden betaald 400 badt. toen we de spulen naar binen brachten en de dekens van het bet open sloechen lagen er alemaal haren dus helemaal niet fris we zijn terug gegaan naar de receptie en als snel bracht iemand ons naar top north hotel wat daar in tegen heel scoon en netjes is je betaald daar wel het dubbellen 800 bath maar 10 x meer kwaliteit
Gereisd familie in augustus 2008

Irene, 2-6-2008

Ik vond dit een goed hotel voor deze prijs, ong. 16 euro per nacht inc. ontbijt. Schoon, netjes en vriendelijk personeel.
Gereisd alleenreizend in juni 2008

Eric van der Perk, 1-1-2008

Dit is geen 5 sterren hotel maar door deze prijzen ben je idioot wanneer je dit wel verwacht. De ligging is rustig met een goed zwembad. De kamers zijn ruim en gedateerd maar wel schoon. Een guesthouse+ zou ik zeggen want voor een guesthouse is dit uitstekende kwaliteit.
Gereisd met partner in januari 2008

marlieke, 23-8-2007

Via de Lonely Planet hier terecht gekomen.

Het enige wat prima was, is de liggig van het gasthuis en het zwembadje.

Na een rondleiding zijn wij snel weggegaan: vieze kamers met Oostblok interieur, schimmel in de badkamers en een lading stof op de fan en de airco.

Waarschijnlijk hebben we -als ik andere reacties lees- wel een van de slechtste kamers gezien...

Gereisd met vrienden in augustus 2007

J. van der Veer, 14-8-2007

Kleine vieze kamer. Onvriendelijk personeel. Zijn na 1 nacht naar het Top North Hotel gegaan.
Gereisd familie in augustus 2007

michaekl, 18-3-2007

Prima guesthouse met een prima zwembad.

Van alles in de buurt en met een scooter cross je zo heel chiang mai en omgeving door.Vond niet iedereen even vriendelijk maar anderen maakte dit meer dan goed.Kamers vond ik redelijk maar voor het bedrag wat je ervoor betaald prima.

Gereisd anders in maart 2007

v.d.broeck, 15-1-2006

prachtig hotel(ja,hotel en geen guesthouse)met zeer mooi zwembad midden in de drukke stad op wandelafstand van vele bezienswaardigheden.eten is goed en zeer moderne internetruimte.sommige kamers op het gelijkvloers hebben geen raam.prijs is 12 euro per kamer,handoeken en ligbad
Gereisd met partner in januari 2006

Margriet, 28-11-2005

Leuk en goed guesthouse. De kamers zijn simpel en ouderwets, en af en toe wat roestplekjes in de badkamer. Maar zeker SCHOON en daarentegen betaal je ook maar 300 bath-400 bath per nacht per kamer. De ligging is prima, alles op loopafstand. Ook heb je allerlei services bij het guesthouse. Internet, was-service, restaurant, zwembad, touroperator, massage en saunagelegenheid enz.. Kortom goede prijs/kwaliteitsverhoudingen. Ik heb andere guesthouses gezien en erover gehoord en dan is het wel lekker om na of tijdens een hete dag een lekkere duik in het zwembad te kunnen nemen. (er zijn maar ongeveer 5 g.houses waar ze een zwembad hebben) Als je besluit je te laten masseren, vraag dan naar Aoy (oi) een kleine thaise vrouw die onwijs goed kan masseren! Succes
Gereisd anders in november 2005

van der voorn, 22-5-2005

Prima guesthouse/centrale ligging, dicht bij avondmarkt/vriendelijk personeel/leuke excursies te boeken in hotel/lekker eten in Irish Pub nabij het hotel. Voor herhaling vatbaar!

Februari 2005

Gereisd anders in mei 2005

Mulder, 21-5-2005

een nacht geslapen.2kamers geinspecteerd,alletwee erg vies en vochtig.Electrice draden los,ook van erco.

Sorry,geen prettige ervaring,jammer.

Gereisd anders in mei 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Top North Guesthouse in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Top North Guesthouse zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Top North Guesthouse scoort een 6.36 uit 10 op basis van 11 reviews.