Appartement Smile House 2

Appartement Smile House 2
Smile House 2

2 reviews over Appartement Smile House 2 in het Nederlands

Prima locatie net buiten centrum ChiangMai

C, 12-8-2012

In 2009 verbleven wij in Smile House 1. Dit heeft een zwembad met ligbedden. Prima locatie op loopafstand naar het centrum. Goede service, zelfs zo goed dat ze door ons vergeten kleding naar ons hotel in Bangkok hebben opgestuurd. Grote pluim voor dit hotel.

Genoeg mogelijkheden om buiten de deur te ontbijten. Geven voldoende informatie om travel-mogelijkheden, maar wij zoeken dit lieve zelf uit.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

milko, 31-1-2007

Een ideale guesthouse. Zeer netjes en fijne service (indien je die nodig hebt)

niet te verwarren met Smilehouse1. deze is ook goed en met zwembadje, alleen deze is iets moderner ingericht.

De gehele dag is er iemand aanwezig, ook's nachts. Op loop afstand centrum. Heeft een leuke tuin.

Gereisd anders in januari 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Smile House 2 in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Smile House 2 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Smile House 2 scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.