1 review over Hotel People Place Lodging in het Nederlands

Hier blijven we terug komen

Song, 4-10-2010

Wij komen al jaren in dit hotel. Het heeft een oud gedeelte en sinds +/- 2 jaar een nieuw gedeelte. Het ligt super centraal, op loopafstand van nightmarket, achter Anusarn Market waar je heerlijk kunt eten. Het is een simpel hotel waar je niet voor de faciliteiten moet komen. Maar de kamers zijn zeer fatsoenlijk en hartstikke schoon. Voor Thaise begrippen een zeer net hotel. Niet bedoeld om daar lange tijd in het hotel door te brengen maar een perfecte locatie en overnachtingsmogelijkheid in Chiang Mai stad. Het is niet zo bekend onder toeristen, ik snap niet waarom, want wij vinden het hier altijd goed!
Gereisd met partner in oktober 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel People Place Lodging in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel People Place Lodging zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel People Place Lodging scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.