Hotel Le Meridien Chiang Mai *****

Hotel Le Meridien Chiang Mai
Le Meridien Chiang Mai

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Le Meridien Chiang Mai bij:

5 reviews over Hotel Le Meridien Chiang Mai in het Nederlands

Een oase in het centrum van Ciang Mai

Mevr. Bruinink, 29-4-2017

Het hotel ligt in hartje Chiang Mai, op 10 minuten rijden van de luchthaven. De portiers houden voor elke gast de deur open en groeten je op zn Thais. Dan kom je in een royale luxe hal waar het heerlijk koel is en heerlijk ruikt. De hotelkamer, wij hadden de Urban Doi Suthep View Room, met panorama-view over Chiang Mai city and mountain.

‘s Avonds al die lichtjes, schitterend!

We hebben elke dag eventjes doorgebracht aan het zwembad op de 4e verdieping dat uitkijkt over Chiang Mai. Fish and chips besteld met remoulade saus, heerlijk! In de fitness-ruimte kijk je al oefenend uit over zwembad en stad. En de geweldige sauna hebben wij geen dag overgeslagen. Uitgebreid ontbijtbuffet. Elke zondag een Brunch om 11.30. Geweldig die zelfgemaakte chocolade, muffins en taartjes. Naar wens werd vis of vlees bereid en naar je toegebracht. Excursies gemaakt naar olifanten en tempels. Elke avond is een night-bazaar. Je stapt zo uit je hotel de straatjes in waar marktkramen staan volgestapeld met souvenirs.

Gereisd met partner in februari 2017

Prachtig hotel

Joost, 24-4-2012

Zeer fraai hotel met maar een paar kleine zaken die niet bevielen. Zo was de airconditioning in het restaurant van het type zeer koud en ligt het zwembad erg ongunstig tov de zon.
Gereisd met oudere kinderen in december 2011

Misschien ooit nog eens terug ;-)

patrick_bauters4, 24-11-2010

In één woord : SUPER. Dit hotel kan men tot de" top" van Thailand rekenen. Prachtige tuin met idem zwembad.....Schitterend ontbijt, te veel om op te noemen.Superdeluxe kamers. Gratis shutlle naar het centrum(terug met de "tuk-tuk)Een aanrader!!!
Gereisd met vrienden in oktober 2010

De Mooiste Hotel in Chiang Mai

sief en ans, 19-9-2009

Wij verbleven hier 3 dagen en dat waren de beste 3 dagen in Chiang Mai. Dit hotel is groots en zeer luxe opgezet. de kamer was super!! zeer modern ingericht met o.a. een kingsize bed, flatsreen tv, geweldig uitzicht en een ultra moderne badkamer met rainshower en normale douche een aparte grote bad waaruit je tv kan kijken. ook waren er volop lekkere verzorgings artikelen aanwezig, behalve je eigen kleren hoef je verder niks meetenemen.

verder was het ontbijt buffet bijzonder goed en zeer uitgebreid. van een croq madame fusion tot grookte zalm tot tig luxe broodjes en fruit. en niet alleen standaard koffie en thee maar een hele variatie aan warme en koude dranken.

het hotel beschikt verder over een van de mooiste zwembaden die wij ooit zijn tegengekomen. er is ook een luxe fitness ruimte, spa center en diverse leuke restaurants.

kortom dit is een absolute aanrader voor omgerekend maar 81 euro per nacht.

Gereisd met partner in september 2009

meerst luxe hotel dat ik ken!

agnes, 16-8-2009

Wij hebben 1 nacht doorgebracht in dit hotel, omdat we ons andere hotel uitmoesten. We hebben genoten van iedere minuut, al was het een prijzig nachtje: 80 euro, omgerekend! Maar welk een luxe krijg je daar voor je geld: vanuit je bad kun je tv kijke, muziek luistern. Je kunt op het toilet telefoneren. Onder de douch kies je welke douchekop je wilt. Er staat fruit op de kamer, tig soorten koffie en thee. En het ontbijtbuffet zou ik wel als avondeten willen, zo luxe en uitgbreid. Echt en uitje, zo'n hotel!
Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Le Meridien Chiang Mai in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Le Meridien Chiang Mai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Le Meridien Chiang Mai scoort een 10 uit 10 op basis van 5 reviews.