9,3

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai*** bij :

107 reviews over Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai in het Nederlands

Dikke aanrader

Toon Digneffe , 30-7-2015

Dikke aanrader. Persoonlijk en gastvrij guesthouse !
    Gereisd familie in juli 2015

fantastisch

nikki van loon, 12-6-2015

Super mooi guesthouse net iets buiten het centrum. Alles super goed voor elkaar. Eigenaren erg vriendelijk en behulpzaam. Zeker een aanrader!
    Gereisd met partner in juni 2015

Zeer aangenaam!

Maessen Mirjam, 23-4-2015

Wij hebben er 5 dagen gelogeerd in april 2015. Het is zeker een aanrader!

Zeer mooie guesthouse! Nette kamers, zeer mooie tuin met zwembad, gezellige bar, ...

Daphne is een uitstekende gastvrouw. Zij regelde onze uitstappen en gaf vele tips.

Je krijgt en gsm mee met alle nuttige telefoonnummers.

De spaghetti bolognaise smaakte na verschillende dagen rijst te eten.

Als we een hele dag op uitstap waren, was het telkens als thuiskomen. Nog zalig nagenieten in de tuin en het zwembad.

Het is rustig gelegen, maar met de tuk tuk ben je direct in de stad.

Gereisd anders in april 2015

comfortabel & boeiend chiang mai

Yvon Peters, 28-1-2015

Liam's suan dok mai combineert een comfortabel rustig verblijf met alle pluspunten van Chiang mai onder handbereik. Er is zelfs een massage op je eigen kamer mogelijk! Ruime schone kamers en genoeg keuze op de kaart van het eigen restaurant. Het telefoontje dat je in bruikleen krijgt heeft de nummers van tuktuks er al instaan. Erg goede tips gekregen voor excursies, de kookcusus was top!
      Gereisd met partner in januari 2015

Een juweeltje........

Mick de Regt, 4-12-2014

Verborgen iets buiten Chiang Mai...ligt dit guesthouse.

Super....dat was ons verblijf hier.....Chiang Mai gemakkelijk te bereiken met de 'huis' Tuktuk.

Met de gekregen telefoon gewoon ook bereikbaar in Chiang Mai en binnen 10 minuten staat ze bij je...geen 'afdingen' of te hoge prijs hiervoor ...nee, gewoon een vast tarief.

Ga we hier de volgende keer weer heen????......jazeker !!!!!

Echt Daphne en Ron zorgen ervoor dat liam's echt jou thuis is in Thailand.

Maar niet doorvertellen hoor anders heb ik volgend jaar geen kamer meer en zit het te vroeg vol...ha,ha,ha.....

Gereisd met vrienden in november 2014

Geweldige ervaring

Janey, 12-11-2014

Na 2 dagen bangkok was het heerlijk om in dit guesthouse te verblijven.

De kamers zijn mooi en ruim.

Het eten was heerlijk bereid, het ontbijt was ook prima.

Bij aankomst krijg je een mobiele telefoon waar nummers in staan van taxi's en van de tuktuk, dit is erg handig aangezien het guesthouse buiten de stad ligt.

De gastvrijheid was super. Het zijn hele vriendelijke mensen die je met alles willen helpen. Ze regelen ook excursies en geven goeie tips. Zo hebben wij dankzij Daphne een hele mooie avond gehad waar honderden wensballonnen opgelaten werden, zonder haar hadden wij dit niet gezien.

Wij hebben hier een heerlijke week gehad en ik raad het zeker aan!

Gereisd met partner in oktober 2014

Fantastische plek!

Gert Geeraert, 11-11-2014

Guesthouse Liam's Suan Dok Mai is een zeer aangename verblijfplaats in Chang Mai. De kamers zijn er erg proper. Het ligt eventjes buiten de stad maar dat weet je op voorhand als je boekt en kies je dus zelf voor. Het voordeel is dat het er rustig is en ideaal voor kindjes. Vanuit je kamer heb je babyfoon bereik tot aan de bar! Er is zelfs een buggy voorzien voor gezinnen met kleine kindjes! Wij hebben er een mooie tijd beleefd en de gastvrouw is héél vriendelijk. Als we nog eens Thailand bezoeken keren we naar Liam's zeker terug. Ook de prijs/kwaliteitverhouding is dik oké. Kortom een echte aanrader!
      Gereisd familie in oktober 2014

Een heerlijk plek om te zijn!

Lonneke, Arjen, Rosa en Robin Boerhorst, 26-10-2014

Na een lange reis met de nachttrein staat de red-Taxi klaar om ons op te halen. Het is altijd weer spannend waar je terecht komt. Vriendelijk onthaal, kamers, en uitleg was echt prima en duidelijk. De telefoon met belangrijke nummers voor taxi, tuk tuk of politie vonden wij echt een service. Het eten, ontbijt was lekker!! Voor iedereen wat van frikandel speciaal tot lekker Thais eten! Daphne is een super goede gastvrouw, hulpvaardig en denkt graag mee. De kamers waren schoon en netjes. De ligging is iets uit de stad maar met een tuk of taxi ben je er zo, kost weinig!
      Gereisd familie in oktober 2014

Wat een superplek!

Berdien, 3-8-2014

Na 3 dagen Bangkok was het heerlijk om bij te komen in deze fantastische locatie net buiten de stad. Met de tuktuk ben je zo op de night markt. Maar je kunt zo heerlijk eten bij Daphne dat wij 3 van de 4 avonden bij haar hebben gegeten. Voor de kids friet, bitterballen, frikandel en kroket. Maar de rode curry en kip met cashewnoten zijn voortreffelijk. Verder regelt Daphne diverse uitjes... Wij zijn naar kookles geweest met de kinderen 9 en 11 jaar. Een dag gefietst ongeveer 30 km naar een meertje en naar baan chang elefant park. als wij ooit terug gaan naar Thailand gaan wij zeker terug naar dit guesthouse.
      Gereisd familie in januari 2014

rustige omgeving perfekte kamers en service

Gerard Entius, 7-6-2014

Zeer mooi ingerichte kamers voorzien van airco.

Kamers zijn erg schoon. De prijs kwaliteitverhouding is zeer goed.

Gereisd alleenreizend in mei 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Guesthouse Liam's Suan Dok Mai scoort een 9.27 uit 10 op basis van 112 reviews.