Hotel Crossroads Homestay *

Hotel Crossroads Homestay
Crossroads Homestay

4 reviews over Hotel Crossroads Homestay in het Nederlands

Ingrid, 7-4-2006

De eigenaar Hans staat altijd voor zijn gasten klaar en geeft uitstekende informatie over Chiang Mai en over de rest van Thailand. Je voelt je erg op je gemak bij Hans en zijn vrouw en wanneer je er eenmaal bent geweest ben je net zo enthousiast als ik.
Gereisd met partner in augustus 2005

Martijn, 7-4-2006

Dit guesthouse in Chiang Mai is een absolute aanrader. De Nederlandse eigenaar Hans met zijn Thaise vrouw To geven de beste tips en staan altijd voor hun gasten klaar.
Gereisd anders in april 2006

Jeroen en Judith Degens, 29-4-2005

Wij hebben een ontzettend leuke en heerlijke tijd gehad bij Hans en Too. Hans heeft op ons verzoek van ons, een zeer leuk programma op maat gemaakt, puttent uit zijn en Too's ervaring. Voordat we in de ochtend vertrokken mochten we gebruik maken van de ontbijtservice en ook als we thuis waren konden we gebruik maken van een maaltijd. Geen enkel moment voelde wij ons verplicht om hier gebruik van te moeten maken en dat typeerde ondermeer ook echt de gastvrijheid.

EEN ECHTE AANRADER!!! Voor mensen die het heerlijk vinden om zich ergens thuis te voelen.

Gereisd anders in april 2005

vic larik, 27-4-2005

Wij hebben erg genoten van deze leuke accomodatie in familie sfeer. Schitterend traditioneel Thais huis met houten vloeren, brandschone kamers met moderne geluidloze aircon. Ze hebben slechts 4 kamers waardoor je het idee hebt thuis te zijn. Mooie tuin en gebruik van grote complete keuken. Ligt midden in het centrum maar in hele rustige straat. Eigenaars Hans en Too kunnen door hun jarenlange ervaring in het toerisme goed adviseren over wat er bzienswaardig is in het noorden. Bedankt, Vic en Linda
Gereisd anders in april 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Crossroads Homestay in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Crossroads Homestay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Crossroads Homestay scoort een 9 uit 10 op basis van 4 reviews.