Hotel Baan Rai Lanna Resort ****

8,7

6 reviews over Hotel Baan Rai Lanna Resort in het Nederlands

fantastisch

Ruudo, 10-8-2017

nou eerst zullen de mensen wat Thai moeten gaan leren want dat vinden de lokalen prachtig al zijn het maar `n paar woorden , er wordt meteen gezegd, ohh, puud pasah Thail keng mahk. En je moet`n fiets huren voor de sportievelingen en voor de mindere `n moterfiets, en voor de luie toerist `n auto met `n guide, dat is ook goed voor de economie. Ga zeker `s avonds naar de nightbazar , heel leuk , goed voor te eten en natuurlijk wat gaan inkopen en flink afdingen ,want ze denken allemaal stupid Falang. Lanna is niet de goedkoopste maar wel goed voor wat ze geven. Ik doie dit eigenlijk haast nooit, maar soms moet je toch wel kietelen. Hele goede service , aanrader.
Gereisd alleenreizend in oktober 2015

Fantastisch resort

Gé, 6-1-2010

Na een fietstocht van 50 km mochten we hier 1 nacht slapen. GRANDIOOS !!
Gereisd met partner in april 2008

Paradijs op aarde !

Leenaerts François, 11-1-2009

Baan Rai Lanna lag toevallig op mijn fietsroute . Ik had een fiets gehuurd voor 3 dagen.En kwam hier terecht in " the middle of nowhere ". Ik kwam hier terecht omdat ik toevallig de afslag van dit hotel opmerkte . Moest met mijn fiets langs een onverhard stukje . Langs een vijver en door een bos totdat ik in dat stukje paradijs op aarde aankwam . Een mooi resort met een zéér vriendelijke gastvrouw . Er zijn maar 6 kamers(huisjes), maar met zwembad en ook van een Thai massage kan men hier genieten . Het eten is zéér lekker . Ik was hier helemaal alleen op dat moment , maar ik kan het iedereen aanraden , als je voor één dag wil uitrusten en genieten van de rust&stilte en van de Thaise natuur . Voor meerdere dagen kan ik het niet zozeer aanraden , omdat het ver van de bewoonde wereld ligt . Maar voor een ietwat avontuurlijk reis is dit een aanrader als tussenstop !
Gereisd alleenreizend in november 2008

Gastvrijheid/ Schoonheid/ EEN BEAUTY

Ingrid, 2-9-2008

Eind juli heb ik met mijn gezin een fietstocht van 3 dagen gemaakt ten noorden van Chang Mai. De 2de nacht brachten wij door in het Baan Rai Lanna Resort. Onvoorstelbaar mooi ligt dit kleine resort in de jungle. Na een lange dag fietsen kregen wij het hele zwembad tot onze beschikking, wij waren de enige gasten die avond/nacht. Speciaal voor ons bleef er een bewaker bij het resort. 's Avonds genoten wij zowel van een overheerlijk diner als van het oorverdovende "lawaai" van kikkers en krekels. Van muggen hadden wij geen last, met wierrook werden deze op een afstandje gehouden.

Als u naar het noorden van Thailand gaat, mag u dit resort niet missen.

Over de prijs/kwaliteit kan ik niet meer zeggen dan dat de kwaliteit voortreffelijk is. De prijs was inbegrepen bij de fietstocht.

Gereisd familie in juli 2008

Bas Ardon, 8-2-2008

Wij ( iets ouder echtpaar ) waren hier eind januari 2008 gedurende 3 dagen. Een welkome en unieke afwisseling na Chiang Mai stad en voorafgaand aan een weekje Koh Samui. Geen opsmuk , wel heel aardig personeel , ongelooflijk lekker eten , geweldige massages , veel mogelijkheden om erop uit te trekken en een prachtige omgeving. Aanbevolen voor rustzoekers en aktieve reizigers.
    Gereisd met partner in januari 2008

dorenda nefkens, 21-4-2006

Dit hotel ligt een uurtje rijden ten noorden van chiang mai, in mae taeng. Perfecte combinatie: paar dagen chiang may city om tempels en markten te bezoeken, daarna bv drie dagen naar de bergen/jungle met verblijf in het Baan Rai Lanna resort. Vanuit hier kun je olifantenkampen en watervallen bezoeken, mountainbiken, wildwatervaren etc. Bovenal uitrusten aan het prachtige zwembad, lekker eten genieten van de rust!

Gereisd anders in april 2006

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Baan Rai Lanna Resort bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Baan Rai Lanna Resort in Chiang Mai, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Baan Rai Lanna Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Baan Rai Lanna Resort scoort een 8.7 uit 10 op basis van 6 reviews.