Hotel Gems ***

Gems
7,3

4 reviews over Hotel Gems in het Nederlands

janneke, 26-1-2006

Helaas geen goede ervaring.

restaurant was matig,een aantal keren waren gerechten gewoon op.

Wij zaten diverse keren alleen te eten.

Ook op andere tijdstippen waren er nauwelijks mensen.

Het ontbijt was, in vergelijking met andere hotels heel matig.

Het zwembad was in vergelijking met het hotel ter grootte van een postzegel.

Er stonden maximaal 6 ligbedden en een paar stoelen.

De handdoeken waren sleets(deels versleten)

De kamers prima op de bedden na, hier en daar voelde je de binnenvering omhoog komen.

Personeel over het algemeen vriendelijk.

Na 3 dagen hadden wij het daar gezien en hebben een ander hotel geboekt.

Jammer, want om in dit hotel 14 dagen te verblijven zagen wij echt niet zitten,

Gereisd anders in januari 2006

hoekstra, 10-9-2005

hoekstra,

zijn hier twee maal geweest in drie jaar tijd; cha-am rustig (niet in week-end) badplaatsje; goede thai-restaurants in omgeving; hua-hin als uitgaansplaats dichtbij met taxi;

hotel goed met goed ontbijt; minder luxe dan vele andere hotels in thailand;kamers in orde ; plezierig personeel; aan receptie spreekt men nauwelijks engels e.d.; in week-ends worden kamers verhuurd aan groepen jongelui die 's-nachts hotel op stelten zetten, er wordt niet ingegrepen

Gereisd anders in september 2005

harry, 28-7-2005

Inderdaad een prima hotel maar ook beslist niet meer. Althans tijdens onze rondreis hebben wij in Bangkok, Chiang Mai en Chiang Rai veel betere hotels gevonden. Ook het ontbijt verdient bij ons een zesje.
Gereisd anders in juli 2005

A.Steijn, 16-6-2005

Prima Hotel voor een kleine prijs, goede service, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Grote kamers met brandmelder en sprinklerinstallatie. Heel schoon. Schitterend uitzicht op de Golf van Thailand. Prima Hotel om te overwinteren.

Op de boulevard op 25 meter veel restaurants en winkeltjes, waarvan de meeste 24 uur open zijn.

Echt een aanrader.

A.Steijn

Gereisd anders in juni 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Gems in Cha-am, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Gems zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Gems scoort een 7.25 uit 10 op basis van 4 reviews.