7,6

23 reviews over Hotel Zenith Sukhumvit in het Nederlands

heel mooi hotel voor een mooie prijs

chris, 23-4-2010

we hebben hier onze rondreis afgesloten en eerlijk gezegd ik vond het heel goed een zwembad op de 20 ste verdieping met een prachtig uitzicht op de stad de kamers waren net gerenoveerd en toch wel stijlvol ingericht het ontbijt was overweldigend je kon je letterlijk ziek eten aan de keuzes kortom een mooi en héél goed hotel .
Gereisd met partner in september 2007

Goed hotel

J.F. Wolf, 24-3-2010

Goed hotel. midden in het centrum. Openbaar vervoer zeer dicht bij.

S nachts wel veel lawaai in hotel, veroorzaakt door andere gasten.

Zwembad op dak is heerlijk en rustgevend. Mooi uitzicht over BKK

Gereisd met partner in september 2001

Redelijk hotel vlakbij Nana

rieng1968, 31-8-2009

Dit hotel is erg op zijn retour, heb hier 2 maal in 2005 verbleven en recent in 2008.

Dit Hotel richt zich net als het tegenovergelegen Grace hotel op de moslims en ligt tegenover de grootste moslim straat van Bangkok. Het hotel is inmiddels niet plezierig meer met alle in burka's gehulden verschijningen dus mij zien ze er niet meer terug. Kamers zijn in orde en zeker de hemingway kamers zijn fijn. De entourage en ligging maken het verblijf onplezierig en de situering op de hoek van Nana zorgen voor veel drukte. Wel zeer centraal in bangkok, vlakbij Asok, Nana en Sukhumvit.

Gereisd met partner in augustus 2008

Zakelijk hotel, veel moslims

31-7-2009

Hotel herbergt veel moslims. Veel vrouwen met burka's. Als nederlander is het even wenne maar voor 1 of 2 nachten kun je er goed overnachten. Goede uitvalsbasis naar de winkelcentra aan de Sukhumvitroad. Is gelegen naast het Ziekenhuis.

Receptie is niet vriendelijk, Eten is redelijk. Inchecken kan pas na 14.00 uur en dat is rijkelijk laat als je s'morgens om 09.00 uur aankomt. We hebben toen een ander hotel geboekt dat op 5 minuten afstand ligt. Dat hotel was veel beter en was zelfs nog goedkoper (aanbieding)

Gereisd met vrienden in januari 2007

Goed hotel

anoeschka, 24-10-2008

Mooi hotel met mooie kamer met alles er op en er aan.

Leuk zwembad boven op het hotel.

Gereisd met partner in oktober 2008

A. van Dongen, 30-3-2008

hotel in groot gebouw. Voelt daardoor wat onpersoonlijk aan. Maar de service is geweldig. En het uitzicht vanaf het zwembad op het dak ook. de skytrain is gemakkelijk te bereiken waardoor je redelijk snel in het centrum bent.
Gereisd met partner in maart 2007

Henk, 23-3-2008

We waren met ons vijven (2 volw, 3 tieners). Keurig hotel in het nieuwe centrum van Bangkok. Met de skytrain (10 minuten lopen door de winkelstraten) kun je tot aan de rivier komen waar je zo overstapt op de busboten. Ook dicht bij het hotel vertrekt een boot richting de historische stad (1 keer overstappen). Hotel is rustig, veel arabieren. Best redelijk ontbijt; en goeie service, zoals eigenlijk overal in Thailand. Zijn hier een dag of 4 geweest en is ons prima bevallen. Zwembad op het dak is ook prettig, zeker voor de kids.
Gereisd anders in juli 2007

marita van der Linden, 15-2-2008

Dit hotel is een aanrader vriendelijk personeel lekker ontbijt, mooie grote en schone slaapkamers en een leuk dakterras met zwembad om lekker te relaxen na een dagje zwerven in bangkok.
Gereisd anders in februari 2008

John , 13-10-2007

Heel prettig hotel met mooie kamers, leuk zwembad en een omgeving waar alles te doen is. Het ontbijt was dik voor elkaar. Alleen het muziekje bij de avondbar vonden wij niet veel. Het personeel is heel vriendelijk, het enige min putje vond ik de grote aantallen moslims, waarmee elk contact is uitgesloten.
Gereisd met partner in oktober 2007

Helen, 27-8-2007

Een prima hotel! Vlakbij station van de SkyTrain en diverse winkelcentra. Ontbijt is prima, je kunt vanaf 05.30 uur ontbijten, is ook wel nodig als je excursies hebt geboekt, die vertrekken heel vroeg. Kamers echt prima, schoon en ruim.

Restaurant is ook goed, gaat lekker snel, kun je meteen daarna weer Bangkok in. Wij vinden het een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Zenith Sukhumvit*** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Zenith Sukhumvit in Bangkok, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Zenith Sukhumvit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Zenith Sukhumvit scoort een 7.57 uit 10 op basis van 23 reviews.